וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדליית כסף לאיאד שלבי ב-50 מטר גב באליפות העולם בשחייה פראלימפית

המשלחת הישראלית לאליפות במנצ'סטר כבר עם שבע מדליות. גם מארק מליאר עלה לפודיום

איאד שלבי. אסנת פליס דואר,
איאד שלבי/אסנת פליס דואר

ערב נוסף של גמרים מרגשים באליפות העולם בשחייה המתקיימת במנצ'סטר. איאד שלבי, עוצר את השעון אחרי 1:10.57 דקות, מגיע למקום השני במקצה 50 מטר גב (קלאס 1, רמת הנכות הגבוהה ביותר) וזוכה במדליית הכסף ובכרטיס לפריז (שני המקומות הראשונים בכל מקצה מזכים בכרטיס למשחקים הפראלימפים ב-2024.). פריז תהייה הפעם החמישית של שלבי במשחקים הפראלימפיים, אחרי בייג'ין, לונדון, ריו וטוקיו.

זוהי מדליה שניה לשלבי, אילם מלידה, המרותק לכיסא גלגלים בעקבות תאונה, המתאמן עם יעקב ביננסון באילן חיפה, שמחזיק כבר במדלית ארד ממשחה ה-200 מטר חופשי.

מארק מליאר. אסנת פליס דואר,
מארק מליאר/אסנת פליס דואר

מארק מליאר, קלאס 8, גם הוא חניכו של יעקב ביננסון באין חיפה, מגיע למקום השלישי בזמן של 2:27.31 דקות במקצה ה200 מטר מעורב אישי וזוכה במדלית הארד. זו פעם רביעית ברציפות שמליאר עולה על הפודיום באליפויות העולם. ב2017 זכה בשתי מדליות ארד, ב2019 זכה בזהב וכסף, וב2022 אחרי פציעה והעלאת הקלאס ( מ7- ל8) זכה במדלית ארד.

יחד עם שלוש מדליות הזהב של דדאון, מדליות הארד של ורוניקה גירנקו, הארד והכסף של איאד שלבי והארד של מארק מליאר - מנין המדליות של המשלחת הישראלית מגיע לשבע. באליפות העולם, שתסיים מחר (א') משתתפים 546 שחיינים מ-67 מדינות.

  • עוד באותו נושא:
  • איאד שלבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully