וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולקאניס אחרי הטעות של עודה: "אם היה VAR זה היה מתקן את הדברים"

הפועל ת"א ספגה שוויון מאוחר אחרי שריקה שגויה לפנדל. המאמן: "צ'יבוטה יוסיף הרבה". טלספפה: "עדיין מחפשים את עצמנו"

השריקה השגויה לפנדל והשוויון של הפועל פתח תקוה מול הפועל תל אביב/ספורט1

כ-8,700 צופים שהגיעו הערב (שבת) לבלומפילד, ראו את הפועל תל אביב והפועל פתח תקוה נפרדות ב-1:1 ולא מצליחות להשיג ניצחון ראשון העונה בגביע הטוטו. האדומים שלטו לאורך מרבית המשחק, אבל שריקה שגויה לפנדל עלתה להם בספיגה בדקה ה-84.

"אני יודע שהרבה מאמנים מתלוננים על VAR, אבל אני אוהב את המערכת הזו. אם היה הערב VAR, זה היה מתקן כמה דברים", אמר מייקל ולקאניס בחצי חיוך בסיום. מאמן הפועל תל אביב הוסיף: "היו דברים טובים במשך כ-70 דקות. הרבה צעירים קיבלו הזדמנויות וזה טוב בשביל העומק בסגל שלנו. כשיחזרו הפצועים נראה אחרת ובינתיים אנחנו משחקים עם הצעירים.

השופט נאאל עודה ליד שחקן הפועל תל אביב, דן איינבינדר. קובי אליהו
שריקה שגויה שעלתה להפועל תל אביב בשתי נקודות. עודה/קובי אליהו

על כך שהקבוצה שוב איבדה יתרון, בדיוק כמו נגד הפועל ירושלים אמר ולקאניס: "אנחנו לומדים, צריך ללמוד לכבוש את השני והשלישי כדי לגמור משחקים. קבלת ההחלטות שלנו לא הייתה נכונה בכמה מהמקרים. טוב שהבעיות צצות עכשיו כי יש עוד כמה שבועות עד פתיחת העונה".

על מאוויס צ'יבוטה אמר המאמן: "הוא שחקן שיכול להוסיף איכות וכוח בחלק הקדמי. היו לו פעולות טובות, הייתה לו גם החמצה אחת וזה בסדר".

דן איינבינדר: "אנחנו לומדים את עצמנו, לומדים סיטואציות שאולי יחזרו בסוף העונה. אנחנו צריכים ללמוד לא להיות נאיביים. הגול הגיע מטעות שיפוט, אבל זה חלק מהמשחק. גם לנו עדיין קשה להבין מי זו הפועל תל אביב, יש פה מערכת חדשה ואנחנו לומדים אחד את השני. יש קבוצה מאורגנת, שמקבלת חומר מהצוות המקצועי ומנסה ליישם. מנגד חסרים שחקנים מאוד משמעותיים וכשכל הפאזל יתחבר אני מאמין שהתוצאה תהיה טובה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
שחקן הפועל פתח תקוה איתי שכטר. קובי אליהו
"התגעגעתי מאוד". שכטר/קובי אליהו

מאמן הפועל פתח תקוה, עופר טסלפפה: "היה משחק לא נעים ביום שלישי (תבוסה 5:1 להפועל ירושלים) וכבר דיברנו על הסיבות. לגבי היום, אי אפשר לספוג שער כמו שספגנו, זה לא מתאים, התכוננו לזה וחבל. אנחנו עדיין מחפשים את עצמנו והסגל לא מלא כרגע - לא עשינו עדיין אף משחק בסגל מלא. בדקות האחרונות יכולנו לנצח, צריך קצת להאמין וקצת שקט, היו לנו מצבים והיינו יכולים לנצח".

איתי שכטר שערך בכורה: "משחק ראשון שלי אחרי הרבה זמן, התגעגעתי מאוד. אני צריך להיכנס לקצב ולכושר. המשחק האחרון שלי היה לפני חודשיים וחצי וגם הוא בעונה שלא שיחקתי הרבה. בהתחלה היו חלקים פחות טובים שלנו, לקראת הסוף נראינו קצת יותר טוב. הליגה זה העיקר, הליגה זה המאני טיים, בשביל זה התכנסנו. יש עוד דברים שצריך לעבוד עליהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully