וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "לא היה לי רצון לפגוע באף אחד, בטח לא ביואב כץ"

מאמן הפועל חיפה ניסה להרגיע את הרוחות: "העבודה עם יואב מצוינת, בסוף בעל הבית קובע". מימר אחרי ה-1:1: "יש לנו עוד זמן לתקן"

מחזור 3הסתיים05/08/2023
הפועל חיפה
  • קמארה (66)
1:1
  • (90) ואקה
מכבי בני ריינה
תקציר ה-1:1 של הפועל חיפה מול מכבי בני ריינה בגביע הטוטו/ספורט1

הפועל חיפה חשבה שיש לה ניצחון ראשון בגביע הטוטו לעונת 2023/24, אבל בדקה ה-95 היא נכנעה לשוויון של הנרי ואקה, שהציל נקודה עבור מכבי בני ריינה עם 1:1 דרמטי במסגרת בית א'. האדומים הסתפקו בנקודת בכורה ויחזרו לעסוק במתיחות בין יואב כץ למאמן רוני לוי, שזכה לקריאות עידוד מהקהל שגם קרא נגד הבעלים.

רוני לוי התייחס לעניין בסיום: "העבודה עם יואב מצוינת, שיתוף הפעולה טוב. הוא משתדל לעשות הכול כדי לרצות אותי ואת המועדון. אנחנו חושבים על מהלכים, החתמנו בלם ויש גישה טובה של יואב ושל המועדון. ברגע שיחזרו כולם ונביא את מי שאנחנו רוצים, תהיה קבוצה טובה. לפעמים יש דרמה בתקשורת ומנסים לייצר משהו. לא היה לי רצון לפגוע באף אחד, בטח לא ביואב שמשקיע בהפועל חיפה. ייקח לנו זמן להתחבר, אבל אפשר לעשות כאן דברים מצוינים. אני חיובי כל הזמן, המטרה שלי היא אחת: שהקבוצה תהיה חזקה. יש חילוקי דעות במועדון ובסופו של דבר בעל הבית קובע".

על המשחק אמר: "זה עדיין גביע הטוטו, נעשו הרבה שינויים והזמן מאוד קריטי וחשוב. אני רואה השתפרות, יש חבר'ה עם הרבה מוטיבציה והיו הרבה דברים טובים מבחינת משחק הלחץ והגישה של השחקנים. חלק מהעניין של קבוצה חדשה זה לעבור רגעים כאלה כמו שוויון בתוספת הזמן. זה מאכזב, אבל נלך ונשתפר".

כובש השער מוחמד קמארה: "האווירה נהדרת, כולם נרגשים להתחיל את העונה ומתרכזים רק בכדורגל. אנחנו מחכים להתחיל את הליגה ואני מאמין שנוכל להיות בין שש הראשונות. יש הרבה דברים חיוביים לקחת מהמשחק היום, ההופעה מעודדת".

רוני לוי מאמן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
זכה לתמיכת הקהל. רוני לוי/מאור אלקסלסי

שרון מימר, מאמן מכבי בני ריינה: "זה משחק הכנה והתוצאה פחות חשובה. מתחילת העונה זה המשחק הכי פחות טוב שלנו. עשינו דברים שלא ברמות האלה, שמח שזה קרה פה כי יש לנו זמן לתקן עד הליגה. יש הרבה לתקן, אנחנו קבוצה חדשה ועשינו היום רוטציות בגלל רצף המשחקים הזה. נכניס גם את מוחמד אוסמן והנרי ואקה לכושר, הם לא היו במחנה. אני בטוח שהקבוצה תהיה יותר טובה בהמשך. נחבר אותם. עשינו רוטציה, המחליפים שנכנסו היו בהרכב שבוע שעבר. יש לנו סגל ממש טוב עם תחרות על כל עמדה השנה. יש דברים טובים לקחת ודברים לתקן להמשך. יש פה מטרות אחרות. קודם כל להתחיל את העונה טוב ולא להסתבך בתחתית, נבנתה פה קבוצה טובה, חסרים לנו עוד שחקן-שניים אבל הכיוון טוב. בהמשך ניראה יותר טוב".

גד עמוס, המצטיין של בני ריינה במשחק: "אני נהנה מכל רגע, הגעתי למקום חם עם אנשים טובים ואני שמח להיות פה. יש לנו צוות מקצועי מצוין, יש הרבה שחקנים חדשים ואנחנו עדיין בהכנה לעונה. רוצים להשתפר ואנחנו נשתפר. לא אצהיר על מטרות, זה לא התפקיד שלי. אנחנו רוצים להיות קבוצה טובה, לא בחלק התחתון. אני מאמין בקבוצה הזאת מאוד. לי היה משחק טוב ואני שמח שעזרתי להשיג נקודה. אני עובד מאוד קשה כדי להשתפר, ורק שנמשיך ככה".

עוד בוואלה!

הנרי ואקה הציל את בני ריינה עם 1:1 מול הפועל חיפה בדקה ה-95

לכתבה המלאה

משחקי יום רביעי בבית א':

19:45: מכבי בני ריינה - בני סכנין

20:00: מכבי נתניה - הפועל חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully