וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחרור הבינלאומי של פפרה הגיע, חדרה תחסר את לויטה ולבאבידי

הגנאי ינסה להרשים ולקבל חוזה. אביטן יצטרך להסתדר גם ללא עדי, ג'אן ואיפולה במשחק מול סכנין שיתקיים בקרית שמונה (א', 20:00). השחרור של קוליבאלי יגיע?

תקציר ניצחונה של הפועל חדרה 1:2 על הפועל חיפה בגביע הטוטו/ספורט1

אחרי הניצחון על הפועל חיפה באמצע השבוע האחרון, הפועל חדרה תצא מחר (ראשון, 20:00, קרית שמונה) למשחק חוץ נגד בני סכנין במחזור השלישי בגביע הטוטו. המאמן ניסו אביטן יצטרך להסתדר עם סגל חסר, כאשר בנוסף לתמיר עדי ודור ג'אן הפצועים, אוהד לויטה סובל מפציעה קלה בגב ולא צפוי לשחק, דיא לבאבידי לא כשיר ופיליפ איפולה חולה. שוער המשנה גיא הרמן צפוי לפתוח בין הקורות, רון אונגר כמגן ימני וספיר איטח במרכז ההגנה.

השחרור הבינלאומי של החלוץ קוואמי פפרה הגיע והוא צפוי לפתוח מחר בהתקפה. בחדרה יבחנו את הגנאי בשני המשחקים הקרובים בגביע הטוטו ואז תתקבל החלטה סופית אם להחתימו. בקבוצה מחכים לקבל גם את השחרור הבינלאומי של הבלם החדש, סולימאן קוליבאלי, שחתם השבוע וכבר ערך שני אימונים עם הקבוצה. אם האישור יגיע הוא אף צפוי לקבל מחר דקות מול סכנין.

המאמן ניסו אביטן לקראת המשחק: "עוד משחק חשוב בהכנה שלנו. הזדמנות לתת דקות לעוד שחקנים בסגל. יחד עם זאת אנחנו באים בשיא הרצינות ואני מקווה שנראה מחר עוד שיפור ביכולת".

הרכב משוער: גיא הרמן, רון אונגר, עידו לוי, ספיר איטח, קויה מבאה, תמיר גלזר, מנשה זלקה, עילאי טרוסט, סמי בוראר, ניב גוטליב, קוואמי פפרה.

קויה מבאה, הפועל חדרה. שלומי גבאי
צפוי לפתוח. מבאה/שלומי גבאי

באמצע השבוע יתקיים המחזור הרביעי. בני סכנין תתארח אצל בני ריינה בעוד הפועל חדרה תהיה חופשית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully