וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריאתלון: מקום 5 לאביב לוי בגמר ב' באליפות אירופה

התחרות בטורקיה התנהלה בתנאי מזג אוויר קשים של 40 מעלות. דירוג זה הציב את לוי במקום ה-35 בדירוג הכללי לבוגרות ובמקום ה-27 בתחרות עד גיל 23, שתי תחרויות ראשונות שלה בקריירה בגילאים אלו

אביב לוי באליפות אירופה. יחצ,
אביב לוי באליפות אירופה/יחצ

הטריאתלטית הבכירה של ישראל אביב לוי (20) סיימה (היום, שבת) במקום ה-5 בגמר ב' של אליפות אירופה לנשים בטורקיה בו השתתפו 30 טריאתלטיות. התחרות התנהלה בתנאי מזג אוויר קשים של 40 מעלות.

דירוג זה הציב אותה במקום ה-35 בדירוג הכללי לבוגרות ובמקום ה-27 בתחרות עד גיל 23 , שתי תחרויות ראשונות שלה בקריירה בגילאים אלו. לוי החלה את התחרות היום בצורה טובה. בשחייה למרחק של 270 מטרים היא יצאה שלישית מהמים. ברכיבה ל-8 קילומטרים היא השתלבה בקבוצת בריחה יחד עם עוד 2 טריאתלטיות שרכבו בקצב טוב ובריצה ל-1.7 קילומטרים היא גילתה יכולת טובה וסיימה במקום ה-5.

אביב לוי סיכמה את התחרות היום ואמרה: "אחרי יום מאכזב אתמול, היום אני בהחלט מרוצה מעצמי. ניהלתי הרבה יותר טוב מאתמול את תכנית הנוזלים והתזונה שלי במהלך הרכיבה, מה שבא לידי ביטוי היטב בריצה ונלחמתי על כל שניה. בגדול, ביצעתי תיקון למה שקרה אתמול (שישי). זוהי הפעם ראשונה שלי באליפות אירופה לבוגרות ולמדתי מההתנסות הזאת רבות. גם הניקוד כאן להמשך הדרך משמעותי" .

בהמשך השנה צפויה לוי להשתתף בלפחות עוד שתי תחרויות בינלאומיות אך עדיין אלה טרם נקבעו.

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully