וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשמרת הראשונה הייתה גם האחרונה: המנקה ביקש חתימה ממסי ופוטר

אזרח קולומביאני הגיע ליום הראשון שלו כמנקה באצטדיון של מיאמי ופנה לכוכב בניגוד לנהלים: "פיטרו אותי במקום, אבל זה היה שווה את זה!"

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר יונייטד 1:3 על לאנס במשחק הכנה, כולל שער מחצי מגרש/ספורט1

אחד המנקים באצטדיון הביתי של אינטר מיאמי פוטר אחרי משמרת אחת. הסיבה: הוא ביקש חתימה מליאונל מסי, ועל העובדים נאסר לפנות לשחקני הקבוצה ו"להטריד" אותם.

המנקה, אזרח קולומביאני בשם כריסטיאן סלמנקה, הגיע למשמרת באצטדיון DRV PNK בזמן ששחקני מיאמי התכוננו למשחק נגד אורלנדו בגביע הליגות. הוא הופקד על ניקיון האזור ממנו נכנסת הקבוצה למתחם והתכונן בהתאם: מתחת למדי העבודה הוא לבש חולצה של מסי בנבחרת ארגנטינה.

סלמנקה הנרגש ראה שחקנים אגדיים כמו סרג'יו בוסקטס וג'ורדי אלבה חולפים על פניו ושמר על קור רוח, אבל כשמסי הגיע לאזור, הוא כבר לא התאפק וקרא לו. סלמנקה חשף את החולצה, סיפר למסי שהוא מעריץ אותו וביקש חתימה.

שחקן אינטר מיאמי, ליאונל מסי. רויטרס
על העובדים נאסר לפנות לשחקנים. מסי/רויטרס

לצערו של המנקה, הסצינה לא נעלמה מעיניו של קצין הביטחון של אינטר מיאמי, והמשמרת הראשונה שלו הפכה גם לאחרונה. "למזלי הייתי שם כשהאוטובוס של השחקנים הגיע", סיפר ל"לה נאסיון" הארגנטינאי, "צעקתי למסי בספרדית 'היי, אלוף עולם!' והוא הסתובב והסתכל. הראיתי לו את המדים, נתתי לו טוש וביקשתי שיחתום על החולצה".

סלמנקה איבד את העבודה, אבל לא הצטער לרגע. "הוא חתם לי ואנשי האבטחה של המועדון מיד הגיעו. הם לקחו אותי לצד ופיטרו אותי במקום, אבל זה היה שווה את זה!".

המנקה הנרגש קיבל הוראה לא להתקרב יותר לאצטדיון והוא נאלץ להתקשר לאשתו שתאסוף את התיק איתו הגיע בבוקר. למזלו אשתו עובדת באצטדיון בעצמה, כך שהיא לא נאלצה להטריח את עצמה יותר מדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully