וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישי עוליאל זכה בטורניר פיוצ'ר ברעננה

ניצח בגמר את עמית ולס שהפתיע אחרי שקיבל כרטיס חופשי לתחרות. הצלחה לישראלים גור טרכטנברג ומיקה בוחניק בדרום אפריקה

ישי עוליאל זכה היום (שבת) בטורניר הפיוצ'ר "רב בריח" רעננה אופן, על סך 15,000 דולר, לאחר ניצחון במשחק הגמר 2:6 0:6 על עמית ולס הצעיר, אשר הפתיע והגיע כל הדרך אל הגמר לאחר שקיבל כרטיס חופשי לטורניר.

עוליאל סיים שבוע מצוין מבחינתו כשלא שמט מערכה לאורך כל הטורניר וסיים גם כפיינליסט טורניר הזוגות ביחד עם ליאור גולדנברג. בשבוע הקרוב יתקיים טורניר פיוצ'ר נוסף בהרצליה על סך 25,000 דולר, בו יקחו חלק כל השחקנים הישראלים הבכירים: עידן לשם, ישי עוליאל, דניאל צוקרמן, בן פתאל ועוד.

ישי עוליאל עם עמית ולס. איגוד הטניס בשיראל, אתר רשמי
האלוף ישי עוליאל עם הפיינליסט המפתיע עמית ולס/אתר רשמי, איגוד הטניס בשיראל

השחקנים הישראלים הצעירים מיקה בוחניק וגור טרכטנברג הפסידו היום בגמר טורניר ITF J300 בדרבן שבדרום אפריקה.

בוחניק המדורגת ראשונה בטורניר נכנעה בגמר לשחקנית מבנין המדורגת 82 בעולם בתוצאה 6:7, 6:2, 6:3. בוחניק מסיימת שבוע נהדר בו גברה על שחקניות מדרום אפריקה בסיבוב הראשון והשני, בהמשך על יריבה מהרפובליקה הדומיניקנית ובחצי הגמר על טניסאית מנורבגיה בשלוש מערכות. ההישג יקפיץ אותה 19 מקומות בדירוג העולמי לנוער מהמקום ה-68 למקום 49 בעולם.

גור טרכטנברג. איגוד הטניס בישראל, אתר רשמי
גור טרכטנברג רשם שבוע מוצלח/אתר רשמי, איגוד הטניס בישראל

טרכטנברג הפסיד בגמר לשחקן רוסי המדורג 4 בטורניר ו-149 בעולם לנוער, בתוצאה 6:2 6:3. גם עבורו זהו שבוע מצוין בו גבר על שחקנים מדרום אפריקה, הודו, רוסיה ובשלב חצי הגמר על שחקן מדרום קוריאה. ההישג יקפיץ את גור 128 מקומות בדירוג מהמקום ה-306 למקום 130.

בטורניר הזוגות נרשמה גם כן הצלחה לישראלים, כאשר טרכטנברג ובן זוגו מבוטסואנה זכו בטורניר לאחר ניצחון על צמד מסין והודו 6:3, 6:7, 5:10. מיקה בוחניק ושותפתה מנורבגיה הפסידו במשחק הגמר לאחר שלא הופיעו אליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully