וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיחק לצד אבדיה, יחלוק עמדה עם מדר: ראול נטו חתם בפנרבחצ'ה

הרכז הברזילאי ששיתף פעולה עם הנציג הישראלי בוושינגטון בין 2020 ל-2022 ישחק לראשונה בקריירה ביורוליג אחרי שמונה שנים ב-NBA

ים מדר מסייר במתקן האימונים של פנרבחצ'ה/צילום: מתוך האתר הרשמי של פנרבחצ'ה

חבר חדש לים מדר וסקוטי ווילבקין בקו האחורי של פנרבחצ'ה: הטורקים הודיעו היום (שבת) על החתמתו של הרכז הברזילאי ראול נטו, שחותם מסע של שמונה עונות ב-NBA ומגיע לראשונה בקריירה ליורוליג. נטו בן ה-31, שחתם לעונה הקרובה עם אופציה לעונה נוספת, אמור להיכנס לנעליו של ניק קלאת'ס שאמנם טרם מצא קבוצה חדשה אך אמור לסיים את דרכו באיסטנבול אחרי עונה אחת בלבד.

שיתוף פעולה עם שחקן ישראלי אינו זר לנטו, שכן בין 2020 ל-2022 שיחק בוושינגטון וויזארדס לצד דני אבדיה. בעונה החולפת שיחק בקליבלנד, כשעוד קודם לכן בארצות הברית שיחק גם ארבע שנים ביוטה ועונה אחת בפילדלפיה. לפני שיצא ל-NBA הוא שיחק בגיפוזקואה ומורסיה הספרדיות, אך כאמור כעת ישחק לראשונה ביורוליג.

פרט לנטו ומדר, הקבוצה של דימיטריס איטודיס שרוצה לחזור העונה לפיינל פור אחרי חמש שנים החתימה גם שלושה שחקנים לקו הקדמי. מדובר ביורגוס פאפאיאניס שהגיע מפנאתינייקוס, סרטאץ' שאנלי הטורקי ששיחק בשנתיים האחרונות בברצלונה, ונייט ססטינה ששיחק בעבר בהפועל חולון והשנה הצטיין ביורוקאפ במדי טורק טלקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully