וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכש ה-11: קייס גאנם חתם לעונה אחת בבני ריינה

החלוץ קיבל את השחרור מהפועל תל אביב והצטרף, שרון מימר יבצע רוטציה במשחק הראשון מבין שלושה תוך שמונה ימים בגביע הטוטו (19:00, ספורט1)

תקציר: בני ריינה - מכבי נתניה 0:0 (גביע הטוטו)/ספורט1

מכבי בני ריינה ממשיכה להתחזק לקראת העונה החדשה, והיום (שבת) היא הודיעה על החתמתו של קייס גאנם לאחר שקיבל את השחרור מהפועל תל אביב. החלוץ חתם לעונה אחת באמצעות סוכנו אבי נמני. במועדון מאמינים שגאנם מסוגל להיות תוספת כוח משמעותי לחלק הקדמי, למרות שבשלב זה הוא פצוע ולא מתאמן.

השחקן בן ה-25 הוא הרכש ה-11 של שרון מימר בקיץ הנוכחי, כשקדמו לו נמניה ליוביסבלייביץ', מור פדידה, הנרי ואקה, מוחמד אוסמן, דור אלו, מרואן קבא, טארק בושנאק, עומר נחפאווי, רועי שוקרני וגד עמוס.

שרון מימר מאמן מכבי בני ריינה. ברני ארדוב
יבצע רוטציה. שרון מימר/ברני ארדוב

הקבוצה תתארח הערב (19:00, ספורט1) אצל הפועל חיפה במסגרת המחזור השלישי בשלב הבתים של גביע הטוטו. ריינה הייתה חופשית במחזור הפתיחה של המפעל כך שעבורה זה משחק שני במסגרת שלב הבתים, ובשל העובדה שכעת מצפים לקבוצה שלושה משחקים בשמונה ימים, צפוי המאמן שרון מימר לעשות רוטציה בהרכב.

עמית מאיר ומוחמד אוסמן, צפויים לפתוח בקישור, כאשר דור אלו עשוי להחליף את נאאל חוטבא בעמדת המגן הימני. גם שחקן הכנף הבוליביאני הנרי ואקה, שנכנס כמחליף בתיקו נגד מכבי נתניה באמצע השבוע שעבר, נמצא בתמונת ההרכב. אשרף רבאח ומור פדידה עדיין פצועים ולא יעמדו לרשותו של המאמן.

הרכב משוער: גד עמוס, דור אלו, נמניה ליוביסבלייאביץ', סאמביניה, עבדאללה ג'אבר, עמית מאיר, מוחמד אוסמן, רועי שוקרני, הנרי ואקה, שלומי אזולאי, מארק קוסטה.

  • עוד באותו נושא:
  • בני ריינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully