וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוואני, רוברטסון וקופרמן עדיין פצועים, שלומי אזולאי חולה

5.8.2023 / 11:15

היעדרויות רבות במ.ס. אשדוד לקראת הפועל ירושלים (20:30): הקשר שסובל מדלקת בגרון לא מתאמן בימים האחרונים ומצטרף לשורת שחקני ההגנה הפצועים, שביט מזל יערוך בכורה העונה

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי פתח תקוה 1:1/ספורט1

גם הערב (שבת, 20:30) במשחק השני שלה בגביע הטוטו מול הפועל ירושלים, לא תוכל מ.ס. אשדוד להשתמש בבלמים הזרים שלה טימותי אוואני וקלארק רוברטסון ובמגן השמאלי דויד קופרמן. השלושה נעדרו מגביע הטוטו מול מכבי פתח תקווה באמצע השבוע שעבר בגלל פציעות וימשיכו להיעדר גם הערב. אליהם יתווסף היום גם שלומי אזולאי, שכבר שלושה ימים סובל מדלקת בגרון ולא מגיע לאימונים.

מי שירשום הערב הופעת בכורה העונה הוא שביט מזל, ששיחק בעונה שעברה בקבוצה אבל חתם באיחור לעונה הזו והערב יכלל בסגל של אלי לוי ועשוי אף לפתוח בהרכב.

שביט מזל מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
יקבל דקות ראשונות העונה. שביט מזל/ברני ארדוב

במשחק יקבל אייזק פאפו הזדמנות נוספת לגרום למאמן מ.ס. אשדוד לקבל החלטה שהוא רוצה אותו לעונה הזו. פאפו הוא שחקן הקבוצה שהושאל בעונה הקודמת לאדומים אשדוד בליגה הלאומית ובשלב הזה אין עדיין החלטה שהוא יהיה חלק ממצבת הזרים לעונה הזו. מי שממשיך להתאמן באשדוד ולא ישחק גם הערב מאחר שאין לו חוזה הוא לוקאס סלינאס, שעדיין מנסה לגרום ללוי להחליט כי הוא רוצה להחתים אותו.

בהרכב אשדוד הערב שוב יפתח אילי טמם אחרי שכבש שער נאה מול מכבי פתח תקווה מעמדת המגן השמאלי. בקבוצה מרוצים מהחתמתו של השחקן ומקווים לראות אותו מתקדם ממשחק למשחק.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully