וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכוכב האדום עמדו מאחורי מה שבכר רצה, הם יודעים מה הם עושים"

ולדאן מילוייביץ', מאמן הכוכב האדום בין 2017 ל-2019, החמיא לגרסה הנוכחית של הקבוצה תחת הישראלי: "אפשר לראות שהם עובדים לפי תכנית". על כך שהמאמן ניפה שחקנים בכירים בסגל: "עסק אכזרי, אבל התוצאות הן הדבר החשוב"

תקציר: הכוכב האדום בלגרד הביסה 0:5 את וויבודינה במחזור הראשון בסרביה/ספורט1

ברק בכר היה אמור לקיים הערב (שבת) את משחקו השני הרשמי כמאמן הכוכב האדום בלגרד, אך התחזיות למזג אוויר סוער בסרביה הובילו לדחיית המפגש מול נפרדאק ליום ראשון. המאמן הישראלי יקבל עוד יום להכין את האלופה, שרוצה להמשיך בפתיחה החיובית לעונה אחרי ה-0:5 הקליל על וויבודינה במחזור הפתיחה.

בינתיים, בכר זכה למחמאות מוולדאן מילוייביץ', מאמן הקבוצה בין 2017 ל-2019, שהתראיין בסרביה והשווה בין תקופתו לבין השנה הנוכחית. לפי מילוייביץ', בימיו ההנהלה לא אפשרה לו לצרף שחקנים באיכות של אלה שהגיעו הקיץ לבירת סרביה: "הם יודעים בדיוק מה הם עושים, אפשר לראות שם עובדים לפי תכנית. בכר מאמן טוב ואינטיליגנטי, היה לו זמן בהכנה לעונה והשחקנים שלו רעננים".

מאמן הכוכב האדום בלגרד, ברק בכר. Srdjan Stevanovic, GettyImages
עשה שינויים מהרגע הראשון. בכר/GettyImages, Srdjan Stevanovic

בשלב מוקדם מאוד בקדנציה, בכר ערבב את הקלפים בסגל כשניפה שלוש דמויות בכירות כמו השוער מילאן בוריאן, סלאבוליוב סרניץ' ומרקו גובליץ'. מילוייביץ', שעבד עם אותם השחקנים ואף סיפר כי היה קשור אליהם מבחינה רגשית, הודה: "זה עסק אכזרי, לשחקנים אין מה להתלונן. מאמן מגיע עם רעיונות חדשים ובסוף התוצאות הן הדבר החשוב, צריך להתייצב מאחורי המאמן. המועדון עמד מאחורי מה שהוא רצה, נתן לו את המפתחות כדי לצאת לדרך. אם לא היו מסכימים לו, היו נכנסים למשחקים של פשרות. כל השחקנים שעזבו צריכים להיות גאים במה שהם השיגו בכוכב האדום, אבל המועדון מעל הכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully