וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורקיה כפתה הארכה עם סל ממגרש שלם, הוסר החשש מפציעת דונצ'יץ'

קבאצ'ה קלע שלשה משוגעת על הבאזר, אך בתום ההארכה ניצחה איטליה 89:90. כוכב סלובניה שנפצע נגד יוון לא סובל מפגיעה וימשיך בהכנות לאליפות העולם

תיקתקנו, 4.8/ספורט 1

גביע העולם בכדורסל 2023 ייצא לדרך ב-25 באוגוסט, והנבחרות השונות כבר נמצאות עמוק בהכנות לקראת הטורניר שייערך בפיליפינים, ביפן ובאינדונזיה. שני משחקי הכנה בין נבחרות אירופאיות עלו לכותרות, אך כל אחת מסיבה אחרת.

באיטליה, הנבחרת המקומית אירחה את טורקיה שלא העפילה לגביע העולם, אלא מתכוננת לטורניר מוקדמות הקדם אולימפי בדומה לנבחרת ישראל. הכחולים היו בדרך לניצחון כש-12 שניות לסיום הובילו 72:75 עם זריקת עונשין, אך מרקו ספיסו החטיא מהקו. האיטלקים בכל זאת השתלטו על הריבאונד, ספיסו החטיא מחוץ לקשת, ואז סאדיק אמיר קבאצ'ה זרק ממגרש שלם וקלע שלשה מטורפת ששלחה את המשחק להארכה. בסופו של דבר זה לא הספיק לטורקים, שהפסידו 90:89.

ביוון נערך משחק הכנה מול סלובניה, אך הערב כולו הוקדש לניקי גאליס שראה את גופייתו מופרשת אל תקרת האולם. במהלך הרבע השני נפצע כוכב סלובניה לוקה דונצ'יץ', ועורר דאגה גדולה בקרב נבחרתו לקראת הטורניר.

שחקנה של דאלאס מאבריקס נתקל בסנטר היווני יורגוס פאפאיאניס וצלע, ועל אף שהשלים את שתי הדקות האחרונות של הרבע השני, אל המחצית השנייה הוא כבר לא חזר. עם זאת, לאחר המשחק נרשמה הקלה גדולה, כשדווח כי אין חשש מהפציעה של דונצ'יץ' והוא ימשיך כרגיל לקחת חלק בהכנות של סלובניה לאליפות העולם.

סלובניה איבדה לפציעה במהלך המשחק גם את פורוורד דנבר נאגטס ולאטקו צ'נצאר, אך לפי חברו לנבחרת המתאזרח ג'ורדן מורגן, יש מקום לאופטימיות: "הבנתי שהבדיקות הראשוניות שלו היו חיוביות, אנחנו מקווים לטוב כי הוא מאוד חשוב לנבחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully