וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריאתלון: אביב לוי העפילה לגמר ב' באליפות אירופה

משני המקצים העפילו 14 הראשונות בכל מקצה ושתיים נוספות המהירות בדירוג הכללי. לוי, שסיימה במקום ה-17 בתחרות, החמיצה את גמר א' ב- 6 שניות. איתמר לבנון העפיל לגמר אליפות אירופה בספרינט

אביב לוי. יחצ,
אביב לוי/יחצ

הטריאתלטית הבכירה של ישראל אביב לוי (20) העפילה לגמר ב' (מחר, שבת אחר הצהריים) באליפות אירופה לנשים בוגרות, הראשונה בקריירה שלה, המתקיימת בטורקיה בתנאי מזג אוויר קשים - חום של 40 מעלות. משני המקצים העפילו 14 הראשונות בכל מקצה ושתיים נוספות המהירות בדירוג הכללי. לוי, שסיימה במקום ה-17 בתחרות החמיצה את גמר א' ב- 6 שניות.

לוי, צעירת המשתתפות התחרות,זינקה היום במקצה השני. את השחייה למרחק של 400 מטרים סיימה בדבוקה של עשר הטריאתלטיות הראשונות ביתרון של 15 שניות מהדבוקה השנייה. ברכיבה למרחק של 10.7 ק"מ קילומטרים שמרה על מיקום בין עשר הראשונות . בריצה, למרחק של 2.2 קילומטרים, התקשתה להציג את הכושר הטוב שלה. "הרגשתי חולשה וסחרחורת. היתה זו הרגשה מוזרה שמעולם לא חוויתי. לא ויתרתי למרות החולשה הנוראית וסיימתי את הריצה על סף עילפון במקום ה-17. אני מאד מאוכזבת" שיתפה אותנו.

מחר בגמר המרחקים בתחרות יהיו אחרים: 270 מטרים שחייה, 8 קילומטרים רכיבה ו-1.7 קילומטרים ריצה.

איתמר לבנון. יחצ,
איתמר לבנון/יחצ

איתמר לבנון ממכבי Trimore תל אביב, העפיל לגמר אליפות אירופה בספרינט (טריאתלון) הנערכת בטורקיה, לאחר שסיים במקום השני במקצה חצי הגמר שלו ומדורג חמישי לקראת הגמר שיערך מחר.

לבנון יצא במקום העשירי מהמים וביצע החלפה מהירה, בסופה יצא במקום השני לשלב הרכיבה. במהלך הרכיבה ירד למקום הרביעי אך הצליח לחזור ולסיים במקום השני שהעניק לו את הכרטיס לגמר.

בגילאי נוער, התחרו שני טריאתלטים של מכבי תל-אביב - אייל ויינשטיין שהעפיל לגמר מהמקום ה-28 לאחר שסיים עשירי במקצה שלו, והילה אריאס העפילה לגמר ב'. את השניים מלווה המאמן עידן סנדק.

  • עוד באותו נושא:
  • טריאתלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully