וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במסלול של ראיקוביץ'? "דניאל פרץ מתאים לקבוצת מרכז טבלה בצרפת"

בצרפת ניתחו את שוער מכבי תל אביב, התרשמו מהדמיון לאקס הצהובים וחרצו: "כרגע, הוא לא מתאים למועדון בסדר גודל של מארסיי"

תיקתקנו, 4.8/ספורט 1

ככל שהזמן עובר נראים שהסיכוי שדניאל פרץ יימכר לחו"ל הקיץ הולך ופוחת, אבל נראה ששמו עדיין מעורר עניין וסקרנות ברחבי אירופה. הערב (שישי) ניתח הסקאוט והעיתונאי הצרפתי גויאם ואג לעומק את היתרונות והחסרונות של שוער מכבי תל אביב, והגיע למסקנות בנוגע למסלולו העתידי.

"דניאל פרץ ירש את פרדראג ראיקוביץ' בשער של מכבי תל אביב, ועשוי ללכת בדרכו ולהגיע לליגה הצרפתית", כתב, והזכיר גם את הדמיון בין השניים בכל הנוגע להצטיינותם בפנדלים.

"פרץ פרח ביורו הצעירות האחרון, והראה איכויות מרשימות במהלכי אחד על אחד. האיכויות שלו בפנדלים הן המרשימות ביותר, קצת כמו ראיקוביץ'. יש לו עוד כמה תכונות שמתאימות מאוד לשוער מודרני, כמו משחק רגל לא רע בכלל, אבל לפעמים הוא עושה מהלכים מסובכים מדי, ובעונה שעברה זה עלה לו בספיגה של כמה שערים לא מחויבי המציאות. חסרים לו גם קצת קור רוח וכוח מתפרץ במצבים מסוימים על הקרקע, ובהתמודדות עם כדורי גובה".

דניאל פרץ, שוער הנבחרת הצעירה, עם פרס השחקן המצטיין אחרי רבע גמר אליפות אירופה 2023. אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
יש הרבה מקום לשיפור? דניאל פרץ/אתר רשמי, אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל

לסיכום, כתב, "פרץ מתאים לקבוצות מרכז טבלה בליגה הצרפתית, בתמורה למחיר של בין 4 ל-5 מיליון יורו. לפני שצללתי ליתרונות ולחסרונות שלו חשבתי שהוא יכול להגיע למועדונים כמו מארסיי או מונאקו, אבל במחשבה שנייה כנראה שיותר תתאים לו קבוצת מרכז טבלה כרגע. נכון לעכשיו, הוא לא מתאים לרמה של מארסיי".

כזכור, פרץ הוזכר כמועמד למספר מועדונים בצרפת. חוץ ממארסיי, גם שמה של ניס הוזכר.

ראיקוביץ' אליו הושווה פרץ, נמכר בקיץ 2019 ממכבי תל אביב לריימס הצרפתית תמורת 4.5 מיליון יורו. בקיץ שעבר עבר למאיורקה הספרדית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully