וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בערב ההוקרה לניקי גאליס: דונצ'יץ' כיכב, נפצע ושוב הפסיד ליוון

גופייתו של שחקן העבר האגדי הופרשה בטקס מרגש באואקה, ולאחר מכן רשמה יוון ניצחון שני בשלושה ימים על סלובניה - 77:88. מיטוגלו הצטיין, דונצ'יץ' לא שיחק במחצית השנייה, גם צ'נצ'אר נפצע

תיקתקנו, 4.8/ספורט 1

סלובניה תגיע לאליפות העולם בהמשך החודש עם ציפיות גבוהות במיוחד, אבל בינתיים סובלת מלא מעט קשיים במשחקי ההכנה. הערב (שישי) ספגו הסלובנים הפסד שני בשלושה ימים ליוון, כשנכנעו 88:77 באואקה.

הערב נפתח עם טקס הוקרה מרגש לניקי גאליס, שחקן העבר האגדי, שגופייתו הופרשה ונתלתה על תקרת האולם. אחרי שגאליס הזיל דמעה וסיפק תמונה למזכרת עם לוקה דונצ'יץ', אגדה בהתהוות, יוון עלתה לפרקט ושוב הרשימה. מעל כולם היה דינוס מיטוגלו, שחוזר אחרי השעייה ארוכה בשל שימוש בחומרים אסורים, ולפחות במדי הנבחרת נראה מצוין. שחקן הפנים החדש של פנאתינייקוס סיים עם 18 נקודות, 14 ריבאונדים, 6 אסיסטים ושתי חטיפות.

שחקן נבחרת סלובניה לוקה דונצ'יץ'. רויטרס
לא ההכנה האידיאלית. דונצ'יץ'/רויטרס

לוקה דונצ'יץ' מצידו קלע 18 נקודות לפני שנפצע בסמוך לסיום המחצית הראשונה. במבט ראשון הפציעה לא נראתה חמורה, אולם דונצ'יץ' לא חזר לפרקט ומצבו ייבחן בהמשך. שחקן נוסף שנתן לסלובנים סיבה לדאגה הוא ולאטקו צ'נצ'אר, אחד השחקנים המובילים בנבחרת לצד דונצ'יץ'. צ'נצ'אר סובב את הקרסול כשנחת לא טוב על הפרקט בשלהי הרבע האחרון, וירד לטיפול בחדר ההלבשה רק בעזרת סיוע של חבריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully