וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "צפיתי במכבי חיפה ושמחתי שעלתה שלב בליגת האלופות"

מאמן הכוכב האדום בלגרד דיבר על האקסית במסיבת עיתונאים בסרביה: "אולי נפגוש אותה בשלב הבתים". וגם: על הציפיות שנוצרו לאור הפתיחה הסוערת

תקציר: הכוכב האדום בלגרד הביסה 0:5 את וויבודינה במחזור הראשון בסרביה/ספורט1

הכוכב האדום בלגרד הבקיעה 27 שערים בשמונה משחקים מאז הגיע ברק בכר. אחרי שניצחה בהכנה קבוצות חזקות כמו זניט ופנרבחצ'ה ובחזרה הגנרלית לעונה דרסה בביתה 0:5 את פיורנטינה, את הליגה הסרבית היא החלה עם חמישייה נוספת לרשת וויבודינה והציפיות של התקשורת המקומית נוסקות לשמיים.

היום (שישי) התייצב המאמן הישראלי למסיבת עיתונאים לקראת משחק בית נוסף, הפעם מול נפרדק במסגרת המחזור השני (שבת, 21:05) ותחילה נשאל ממה לא היה מרוצה ב-0:5 על וויבודינה כפי שאמר עם שריקת הסיום: "אמרתי שלא הייתי מרוצה מהמחצית הראשונה, אבל אחרי שניתחנו את המשחק וצפינו בו שוב, הבנתי שזה לא היה רע כמו שחשבתי. עדיין היינו יכולים לעשות דברים בצורה טובה יותר - בעיקר להיות 'קילרים' ליד השער ולהבקיע יותר שערים כמו שעשינו נגד פיורנטינה".

לשאלה על השינויים שביצע בחודשיים מאז הגיע בכוכב האדום, השיב: "אני לא רוצה לדבר על מה שהיה כאן לפניי. למדתי את הקבוצה וכמובן שיש שחקנים שהפתיעו אותי יותר ויש כאלה שפחות, אבל אני מאוד מרוצה מהגישה של השחקנים, מהמקצוענות ומהעבודה".

ברק בכר מאמן הכוכב האדום בלגרד עם עוזרו גיא צרפתי. Srdjan Stevanovic, GettyImages
עוד ישחקו נגד מכבי חיפה? בכר עם עוזרו גיא צרפתי/GettyImages, Srdjan Stevanovic

על הציפיות הגבוהות שיצרה הקבוצה בחודש האחרון אמר: "העבודה שלי ושל הצוות שלי היא להכין את הקבוצה לכל משחק מחדש. התחלנו את העונה בצורה טובה מאוד ובהתאם לציפיות, אבל אנחנו לא מפחדים מזה ורוצים להיות עוד יותר חזקים ועוצמתיים. הציפיות מאיתנו תמיד גבוהות ואנחנו צריכים לדעת לעמוד בהן ולהעלות את הרמה שלנו".

לסיום, נשאל אם צפה במשחקי הקבוצות הסרביות השבוע בקונפרנס ליג וענה: "צפיתי במשחק של מכבי חיפה ושמחתי שהם העפילו לסיבוב הבא במוקדמות ליגת האלופות. מאחלי להם להמשיך להתקדם ואולי גם נשחק נגדם בשלב הבתים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully