וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב החלה בהכנות למונדובאסקט: "מי יעלו בחמישייה? עוד נראה"

סטיב קר ו-12 השחקנים שזימן לאליפות העולם בכדורסל ערכו אימון ראשון בלאס וגאס: "כולם שחקנים שפותחים ב-NBA, לי ולצוות יש משימה לא פשוטה"

מחוץ לקווים, 3.8/עריכת וידאו: זיו שטיינר

אליפות העולם בכדורסל תצא לדרך ב-25 באוגוסט ומי שהחלה הלילה (בין חמישי לשישי) בהכנות לקראת התחרות היא לא אחרת מאשר נבחרת ארצות הברית. בהדרכת המאמן סטיב קר, ינסו האמריקאים להשיב לעצמם את תואר אלופי העולם בפעם השישית, ארבע שנים אחרי שהודחו במפתיע על ידי צרפת ברבע הגמר ולאחר מכן גם הפסידו לסרביה במשחקי הדירוג וסיימו רק במקום השביעי.

ארצות הברית תפגוש בשלב הבתים את ניו זילנד (26 באוגוסט), יוון (28 באוגוסט) וירדן (30 באוגוסט) בפיליפינים וקודם לכן תקיים משחקי הכנה בלאס וגאס מול פורטו ריקו, בספרד נגד סלובניה וספרד ובאבו דאבי מול יוון וגרמניה. לאליפות תתייצב עם 12 שחקני NBA, ביניהם מייקל ברידג'ס, בובי פורטיס, אוסטין ריבס, ברנדון אינגרם וג'ארן ג'קסון ג'וניור.

סטיב קר, מאמן נבחרת ארצות. Ethan Miller, GettyImages
"כמה שיותר פשוט, יותר טוב". קר/GettyImages, Ethan Miller

באימון הראשון בווגאס, קר סירב לנקוב בשמות כאשר נשאל על החמישייה שהוא מתכנן לעלות איתה במונדובאסקט: "דברים יכולים להשתנות אחרי השבועיים הראשונים ואנחנו, כל צוות המאמנים, צופים מדי יום באימונים ובביצועים ומשם חושבים על הכל. אנחנו עוד נראה מה יהיה ואיך נשחק, אבל זו לא משימה פשוטה עבורנו כי מדובר ב-12 שחקני חמישייה ב-NBA. כולם שחקנים מצוינים וכולנו ביחד בזה במשך שישה שבועות, ללא טריידים ובלי שינויים ואני מצפה שנשחזר את מה שעשינו ב-2021 (במשחקים האולימפיים בטוקיו שבהם זכתה ארה"ב בזהב) בכל הנוגע למאמץ ולאינטנסיביות שלנו".

קר וצוותו צריכים אולי לחשוש מהעובדה שכל 12 השחקנים חסרי ניסיון בזירה הבינלאומית ועל כך אמר: "הפסדנו לצרפת בתחילתם של המשחקים האולימפיים במשחק שבו הם קלעו שלושה סלים מתרגילי הוצאת מתחל לסל - בפיב"א זה החוק, ב-NBA אנחנו מוציאים ממרכז המגרש ואלו דברים שאנחנו עובדים עליהם קשה יותר וחושבים על כך כל הזמן. עליי יהיה להעביר את הניסיון שלי ושל הצוות שלי בששת השבועות הבאים, לטוב ולרע במטרה לייעל את הדברים ולחבר את הנבחרת כמה שיותר מהר. כמה שיותר פשוט, יותר טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully