וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זול יותר ממגווייר ו"כבר טוב ממנו": מנצ'סטר סיטי מחכה לגברדיול

הבלם הקרואטי ישלים את מעברו מר.ב. לייפציג תמורת 77.6 מיליון ליש"ט ויהפוך לשחקן ההגנה השני היקר בהיסטוריה. אוהדי הטרבליסטית צוחקים על היריבה המרה, הרשימה אליה נכנס והתחרות שמצפה לו בעמדה

מחוץ לקווים, 3.8/עריכת וידאו: זיו שטיינר

הוא רק בן 21, אבל יושקו גברדיול בדרך להפוך לבלם השני היקר בהיסטוריה כשהוא צפוי להשלים היום (שישי) את מעברו מר.ב. לייפציג למנצ'סטר סיטי. הבלם הקרואטי חווה עונת פריצה במדי השוורים כשהשתלט על מרכז ההגנה מאז עזיבותיהם של איברהימה קונאטה ודאיו אופמקאנו לפני שנתיים.

לפי דיווחים באנגליה, גברדיול כבר חתם על החוזה שלו והוא עורך הבוקר את הבדיקות הרפואיות בקבוצה של פפ גווארדיולה לקראת מעבר בסכום של 77.6 מיליון ליש"ט, 700 אלף ליש"ט פחות משיאן ההעברות עבור בלם ושחקן הגנה בכלל - הארי מגווייר שהצטרף בקיץ 2019 מלסטר למנצ'סטר יונייטד, ולא הצליח להטביע את חותמו במדי השדים האדומים, בלשון המעטה.

יושקו גברדיול ר.ב. לייפציג. GettyImages
המשחק שהרשים את מנצ'סטר סיטי. גברדיול כובש מול אדרסון/GettyImages

בעוד הבלם האנגלי איבד את סרט הקפטן הקיץ והציג יכולת לא מספיק טובה ב-4 העונות שלו באולד טראפורד, הבלם הקרואטי מגיע עם הר של ציפיות שתחת גווארדיולה עשויות להתגשם עבור אוהדי הטרבליסטית שכבר הספיקו להשוות בין השניים עוד טרם החתימה: "גברדיול לא הבלם היקר בהיסטוריה והוא כבר טוב יותר ממגווייר מבלי לשחק דקה במנצ'סטר סיטי", נכתב על ידי אוהדים ברשתות החברתיות. עוד ב-1:1 של ר.ב. לייפציג מול סיטי במשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות בעונה שעברה, גברדיול כבש בנגיחה והשווה את התוצאה (לפני גומלין שהסתיים ב-0:7 מהדהד לתכולים), במה שטוענים ששכנע את פפ לשים עליו את הכסף וההימור לשנים הקרובות במרכז ההגנה.

גברדיול כאמור צפוי להיכנס לרשימת שחקני ההגנה היקרים בהיסטוריה, הישר למקום השני מתחת למגווייר שעלה למנצ'סטר יונייטד 78.3 מיליון ליש"ט. מתחתיו נמצא בהפרש קטן מתייס דה ליכט במקום השלישי עם 76.9 מיליון ליש"ט ששולמו על ידי יובנטוס לאייאקס ו-וירג'יל ואן דייק עם 76.2 מיליון ליש"ט ששולמו על ידי ליברפול לסאות'המפטון במקום הרביעי. את החמישייה הראשונה סוגר ווסלי פופאנה שהצטרף לצ'לסי בקיץ שעבר מלסטר תמורת 74.3 מיליון ליש"ט, אך נפצע בשלב מוקדם וגמר את העונה, וגם עכשיו עבר פציעה דומה שתשבית אותו לתקופה ארוכה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אדרסון חוגג עם ג'ון סטונס מנצ'סטר סיטי. רויטרס
מצפה לגברדיול תחרות על עמדת הבלם הפותח. סטונס ודיאס/רויטרס

הקרואטי, ששבר את שיאו של רובן דיאס כשחקן ההגנה היקר ביותר בתולדות הסיטיזנס כשהפורטוגלי הגיע בזמנו מבנפיקה תמורת 64.4 מיליון ליש"ט, אמור להיכנס לתוך עומס הבלמים של אלופת אירופה עם תחרות רבה. מלבד דיאס, גם ג'ון סטונס (שהוסט לעמדת הקשר האחורי בעונה החולפת), מנואל אקנג'י, נתן אקה ואמריק לאפורט יהוו תחרות לבלם הצעיר שעלול למצוא את עצמו, כמו שחקני רכש רבים בסיטי, ברוטציה רחבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully