וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו צריכים ללמוד מהמפגשים עם מכבי תל אביב, זו קבוצה חזקה"

למרות ה-5:0 בסיכום המשחקים, פטרוקוב יוצאת מעודדת מהמפגשים עם קין ושחקניו: "משחק אחד מולם שווה יותר מאשר עשרה משחקים בליגה המולדבית"

תקציר: פטרוקוב חנצ'שט - מכבי תל אביב 2:0/ספורט 1

מכבי תל אביב הייתה רחוקה מלהרשים אמש (חמישי) במולדובה, אבל שתי דקות בתוך תוספת הזמן הספיקו לה כדי לנצח 0:2 ולהשלים 0:5 בסיכום המשחקים עם פטרוקוב חנצ'שט. פארפה גיאגון כבש ראשון בדקה ה-90+1, דור פרץ קבע את תוצאת הסיום ובשבוע הבא הצהובים ייצאו לקפריסין למשחק הראשון נגד א.א.ק לרנקה בסיבוב המוקדמות השלישי של הקונפרנס ליג.

פטרוקוב המולדבית קיוותה להפתיע, אבל בתום שני המפגשים עם מכבי תל אביב, מודים בקבוצה שזו לא הייתה משימה ריאלית. 5,348 צופים הגיעו אתמול לאצטדיון "זימברו" בקישינב כדי לצפות בהתמודדות, מספר לא מבוטל אם לוקחים בחשבון שהקבוצה נאלצה לארח בעיר הבירה שמרוחקת כ-40 קילומטר מחנצ'שט, כך שגם לא מעט תושבי קישניב הגיעו לראות מקרוב את רובי קין ושחקניו.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים יחד עם פארפה גיאגון. מכבי תל אביב, אתר רשמי
במולדובה למדו שיעור ממכבי תל אביב/אתר רשמי, מכבי תל אביב

בריאיון אחרי המשחק הודה עוזר מאמן פטרוקוב אלכסיי סאבינוב: "לצערי זו התוצאה שסיימנו בה את המפגשים עם מכבי תל אביב, אבל זה הגיוני. גם הגענו עם שבעה פצועים למשחק ושניים נוספים נאלצו לרדת מהמגרש כבר במחצית הראשונה בגלל פציעות. לא היינו לא מספיק חזקים מול קבוצה כמו מכבי".

עוד אמר סאבינוב על הצהובים: "מכבי תל אביב קבוצה טובה מאוד ואין לנו מה לחפש תירוצים כי הודחנו מולה, אלא עלינו ללמוד מהמפגשים איתה. לדעתי משחק אחד מול קבוצה ברמה הזו, עבורנו שווה יותר מאשר עשרה משחקים בליגה המולדבית. זה היה שיעור טוב שממנו נוכל ללמוד כיצד עלינו לשחק, לעבוד על הקצב ומהירות המשחק. היו לנו מצבים להבקיע והבחורים עשו עבודה טובה מאוד, למרות ההפסד אני לא חושב שהאוהדים שלנו התאכזבו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully