וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השער העצמי של העונה". ביוון חגגו את המסירה הטרגית של גוטליב

מחמאות לשחקני פאוק והמאמן לוצ'סקו אחרי ה-1:4 על בית"ר ב-10 שחקנים: "קונסטנטליאס הרקיד את הישראלים עד שריקת הסיום"

תקציר הפסדה של בית"ר ירושלים 4:1 לפאוק סלוניקי במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

"העפלה אגדית של פאוק אחרי כ-60 דקות ב-10 שחקנים!. קונסטנטליאס חתם עם שתי פעולות קסומות ופאוק ניצחה את בית"ר 1:4. עכשיו היידוק ספליט". כך היללו בתקשורת היוונית אחרי הניצחון של פאוק בטדי והעלייה לסיבוב השלישי של מוקדמות הקונפרנס ליג.

ב-Sport-fm התייחסו לשער העצמי הראשון של בית"ר ירושלים והכתירו אותו ל"שער העצמי של העונה" (על משקל שער העונה). "גוטליב מסר אחורה, סילבה היה מחוץ לשער והכדור סיים את דרכו ברשת".

המאמן רזבאן לוצ'סקו סחט מחמאות על החילופים "המוזהבים" שהוא ביצע, בעיקר אחרי שפאוק נקלעה לחיסרון מספרי בעקבות טעות של שטפן שוואב, שהובילה להרחקה של דוגלאס אוגוסטו.

אדי גוטליב שחקן בית"ר ירושלים מאוכזב. דני מרון
הדמות הטרגית של הערב. גוטליב/דני מרון

ביוון הפליגו במחמאות לכישרון הגדול של הכדורגל המקומי, יאניס קונסטנטליאס. הקשר בן ה-20 ירד הפעם לספסל, אבל נכנס כמחליף בדקה ה-76 וסיפק כמה רגעי קסם שהכריעו את ההתמודדות. "קונסטנטליאס הרקיד את הישראלים עד שריקת הסיום", כתבו.

קונסטנטליאס "בישל" את השער העצמי של טרזייה תומא עם ביצוע וירטואוזי, כבש את ה-1:4 וב-SDNA בחרו בו למצטיין, ביחד עם השוער דומיניק קוטרסקי: "הוא שיחק בערך 20 דקות ועשה הכול. האנרגיה שלו הולידה את השער השלישי, הוא הוסיף את הרביעי וכמעט בישל עוד אחד. ה-MVP של פאוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully