וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "מקווה שגמרנו את כל הבעיות לעונה במשחק אחד"

מאמן בית"ר ירושלים הביע את אכזבתו אחרי ההדחה מהקונפרנס ליג: "שילמנו עם טעויות קשות מאוד. גוטליב? לא נחרב העולם, אף אחד לא מבטיח שהיינו מנצחים אם הוא לא היה טועה". אברמוב: "אין לי את הכסף לרוץ לאליפות, אבל תהיה קבוצה טובה. ניקולאסקו כנראה לא יישאר"

תקציר הפסדה של בית"ר ירושלים 4:1 לפאוק סלוניקי במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

בית"ר ירושלים יצאה מיוון עם 0:0 מכובד והעבירה את ההכרעה לאצטדיון טדי מלא בקהל הביתי שדחף מהרגע הראשון ועד השנייה האחרונה, אבל הערב (חמישי) מחזיקת גביע המדינה הפסידה 4:1 לפאוק סלוניקי שנותרה ב-10 שחקנים למחצית שלמה. שחקניו של יוסי אבוקסיס ראו את אדי גוטליב כובש שער עצמי ביזארי, את ירדן שועה סוחא פנדל ואדום מאוגוסטו, אך מחמיץ ואת ברנדון מעניש בתוספת הזמן. עוד לפני הירידה להפסקה, פרד פריידי צימק בנגיחה והרעיד את טדי, אבל טרזייה תומא הוסיף עצמי נוסף בתוספת הזמן של המשחק ושער נוסף של היוונים חתמו הדחה כואבת בסיבוב השני של מוקדמות הקונפרנס ליג עבור הירושלמים.

המשחק זכה גם לשני אירועים שעצרו אותו מספר פעמים, כשהשלכת חפצים מצד הקהל הירושלמי, כולל חפץ שפגע באחד משחקני פאוק, גרם לשופט להוסיף תוספת זמן נכבדת למחצית הראשונה. במחצית השנייה, הממטרות החלו לפעול פעמיים וגרמו גם כן לעצירת המשחק ושטף המשחק של מחזיקת הגביע.

תגובת הנהלת איצטדיון טדי על אירוע הממטרות: "בעקבות תקלה טכנית במחשב הראשי של מערכת ההשקייה באיצטדיון, הופעלו הממטרות על כר הדשא במהלך המשחק. באופן מיידי, נעשו בדיקות לאיתור הכשל הטכני ולאחריהן בוצע כיבוי כללי של המערכת".

אדי גוטליב שחקן בית"ר ירושלים מאוכזב. דני מרון
זכה לתמיכה מאבוקסיס. גוטליב/דני מרון

יוסי אבוקסיס אחרי ההדחה: "בכדורגל יש דברים לא צפויים. מההתחלה לספוג גול כזה מוזר. חזרנו למשחק, מקבלים פנדל ואדום ולא מנצלים דקות קריטיות. חזרנו ל-2:1 והמומנטום היה שלנו. עשינו הכל, החמצנו, שום דבר לא נכנס. הסוף כבר היה הזוי עם הרכב התקפי מדי. עשינו טעויות קשות מאוד, נקווה לשפר את זה בהמשך".

על הטעויות האישיות: "השער השני יותר תיסכל אותי, כי המונטום היה שלנו. ניסינו להיות חכמים מדי, כאילו חיסרון השחקן לא עבד לטובתנו. גם השערים האחרונים אכזבו אותי. זה חלק מהמשחק ויש ימים כאלה שהכל נגדך אתה לא יכול לנצח".

על צמד המשחקים מול פאוק: "שיהיה ברור לכולם ששיחקנו מול קבוצה עם תקציב פי 12 משלנו. הקהל דחף אותנו והשחקנים הביאו דקות טובות מאוד. שילמנו על כל טעות היום, זה מאוד מאכזב. הראינו שהפערים לא היו כל כך גדולים. לא זוכר את טדי בכזה טירוף. מקווה שגמרנו את כל הבעיות במשחק אחד ולא נמשיך ככה".

על אדי גוטליב: "נדבר איתו, נעלה לו את הביטחון. כשאתה נכנס לא טוב זה משפיע, הוא שחקן עם ניסיון. לא נחרב העולם, זה כדורגל. אף אחד לא מבטיח שהיינו מנצחים אם הוא לא היה טועה. אנחנו בתחילת עונה, נביא עוד 2-3 שחקנים".

על פתיחת העונה: "נעשה עוד משחקי אימון. נתאמן קשה, למרות ששאר הקבוצות ממשיכות בגביע הטוטו. יש אווירה מצוינת סביב הקבוצה, הקהל איתנו. זה התחיל עוד מאמצע בעונה שעברה והמשיך לזכייה בגביע המדינה. אתה מרגיש את זה, אם היו עוד 10 אלף כרטיסים הם גם היו נמכרים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מאמן בית"ר ירושלים יוסי אבוקסיס. דני מרון
אכזבה גדולה אצל מחזיקת גביע המדינה. אבוקסיס/דני מרון

הבעלים ברק אברמוב: "משחק שהוא כמו עונה. בעונה שלמה לא קורים דברים כאלה. בסוף כדורגל זה אלילת המזל והיא לא הייתה איתנו. בכל זאת היו הרבה דברים טובים כאן היום, בעיקר הקהל שלנו. אני שמח שבית"ר חזרה לקדמת הבמה בכדורגל. נגד מזל אין מה לעשות. טעויות כאלה השחקנים לא יעשו גם אם ינסו, אבל אנחנו יחד לטוב ולרע".

על הקהל: "בסוף כדורגל זה הצלחות. גם אצל מכבי חיפה ומכבי תל אביב לא היו 30 אלף איש כשלא הצליחו. באתי לייצב את המועדון קודם כל, מה שקורה פה היום וקרה בגביע זה בונוס. אין לי את הכסף לרוץ לאליפות, אבל תהיה פה קבוצה טובה. נעשה את הדברים בשקט, בצניעות, וגם ההצלחות יגיעו".

על החיזוק: "יש עוד 3-4 שחקנים שיגיעו. נביא בלם, קשר אחורי, אולי שני שחקני התקפה. ניקולאסקו כנראה לא יישאר, אבל תהיה קבוצה טובה ובריאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully