וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי קין: "8 הדקות האחרונות היו בדיוק על פי תכנית המשחק שלנו"

מאמן מכבי תל אביב מרוצה מדקות הסיום ב-0:2 על פטרוקוב ובכלל מהחודש הראשון: "שמח ששיתפתי הרבה שחקנים". רביבו: "ברגע שראיתי את ההרכב רציתי שיישרקו לפתיחה"

תקציר: פטרוקוב חנצ'שט - מכבי תל אביב 2:0/ספורט 1

מכבי תל אביב השלימה הערב (חמישי) את המשימה עם 0:2 קליל בקישינב על פטרוקוב חנצ'שט משערים מאוחרים בתוספת הזמן של פארפה גיאגון ודור פרץ ועם 0:5 בסיכום שני המשחקים, עלתה לסיבוב השלישי של מוקדמות הקונפרנס ליג, שם תפגוש את א.א.ק לרנקה.

הצהובים אמנם לא הרשימו במיוחד, אך היו טובים מהמולדבים ונהנו מיכולת נהדרת של גיאגון שעלה מהספסל והכניס קצב לסגנון המשחק של שחקניו של רובי קין שיתמודדו מול הקפריסאים בחוץ בחמישי הבא, כשמשחק הגומלין ייערך בבלומפילד בשבוע שלאחר מכן.

רובי קין מאמן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
רובי קין הערב/אתר רשמי, מכבי תל אביב

המאמן רובי קין אמר בסיום: "אנחנו מרוצים מהתוצאה וכמובן מהעלייה לשלב הבא. ידענו שזה יהיה משחק שונה ועוד משחק ללמוד ממנו, במיוחד שאנחנו מבינים שבליגה יהיו לנו משחקים דומים ונצטרך למצוא דרכים גם לפתוח את המערכים הסגורים וגם לשחק בסבלנות. כדורגל משחקים 90 ויותר דקות, לא תמיד מבקיעים בדקות הראשונות. שמונה הדקות האחרונות היו בדיוק על פי תכנית המשחק שלנו - לשחק בשתי נגיעות ולהניע את הכדור מהר. ידענו שהם ישחקו מאחור וכשמחזיקים בכדור יותר מדי אז זה קל ליריבות לסגור אותך. אני חושב ששרן שיחק נכון בסיטואציה הזו וכך השגנו את השערים. כבשנו חמישה שערים בצמד המשחקים, הגענו להרבה הזדמנויות וגם לא ספגנו. סך הכול זה הספק טוב".

קין התייחס לחודש הראשון שלו במכבי תל אביב ואמר: "היום אני יודע יותר על המועדון. אני שמח שהייתה לי ההזדמנות לראות הרבה שחקנים משתתפים במשחקים האלה. לתת לשרן ולעידו שחר זה לא פחות חשוב כי בסופו של יום כדורגל זה לא משחק אינדיבדואלי אלא קבוצתי, ואתה לא יכול לשחק בשביל עצמך אלא לחשוב על הקבוצה. כולם הרגישו חלק ממה שאנחנו רוצים לעשות ומהמטרות שלנו. אמרתי לשחקנים לפני המשחק שהם יקבלו הזדמנויות והם קיבלו. בשלושת המשחקים האחרונים ראינו הרבה שחקנים. זה טוב בשבילי ואני אמשיך לעודד אותם. עכשיו אנחנו עם הפנים קדימה".

עוד בוואלה!

היריבה שבדרך וההגרלה הצפויה: מה הלאה מבחינת מכבי תל אביב?

לכתבה המלאה
רוי רביבו מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
"אנחנו לעולם לא מסתפקים, רוצים עוד". רוי רביבו/אתר רשמי, מכבי תל אביב

המגן רוי רביבו סיכם את הבכורה שלו בהרכב: "מאוד מרגש אותי לפתוח בהרכב של מכבי תל אביב. באסיפה היום רובי אמר לי שייתן הזדמנות ובסוף הוא נתן לי. ברגע שראיתי את ההרכב רציתי שיישרקו לפתיחה. מהמשחק הזה אני לוקח בין היתר שהייתי צריך לכבוש את השער האחרון, אבל שמח שדור כבש. היינו צריכים לנצל עוד הזדמנויות. עכשיו חושבים הלאה. אנחנו לעולם לא מסתפקים, רוצים עוד".

על החזרה לסגל אחרי תקופת השאלה בהפועל ירושלים והצלחה גדולה בנבחרות הצעירות, אמר: "במכבי תל אביב נלחמים לא רק על ההרכב אלא להיות בסגל. קבלת הפנים של הקהל הייתה מטורפת. קיבלו אותי ואת דור תורג'מן יפה. לא ציפיתי לזה ואני רוצה לומר להם תודה רבה. עשינו דברים גדולים הקיץ. הצעירים הוכיחו שמגיעים להם לקבל הזדמנות. עשינו היסטוריה אחר היסטוריה ורוצים להמשיך ולטפח את הכדורגל הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully