וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נס ציונה חגגה על בני יהודה בגביע הטוטו, גם קרית שמונה ניצחה

קבוצות הלאומית חזרו לשחק: 1:3 ליורדת הראשונה בדרבי הכתומות, 0:2 ליורדת השנייה על בני שפרעם. ניצחונות גם לטבריה ויפו

מחוץ לקווים, 3.8/עריכת וידאו: זיו שטיינר

קבוצות הליגה הלאומית ערכו הערב (חמישי) משחקים רשמיים ראשונים לעונת 2023/24 עם פתיחת גביע הטוטו. התוצאה המרשימה של המחזור הראשון שייכת ליורדת סקציה נס ציונה, שניצחה 1:3 את בני יהודה. גם היורדת הנוספת עירוני קרית שמונה ניצחה (0:2 את איחוד בני שפרעם).

בית א'

עם חמישה שחקנים חדשים בהרכב, עירוני קרית שמונה החלה את עידן שי ברדה עם 0:2 ביתי על איחוד בני שפרעם. העולה מליגה א' עדיין לא אושרה בבקרת התקציבים ולא הקשתה על יריבתה. מואמן קדרי כבש שער עצמי (16) והמחליף דוד דגו הכפיל בתוספת הזמן אחרי הכנה של יאיר מרדכי מצד שמאל. במשחק הנוסף ניצחה הפועל עכו 0:1 בבית את הפועל נוף הגליל משער של מוחמד אבו פאני.

בית ב'

עירוני טבריה, שסיימה את העונה שעברה במקום השלישי ושוב מעמידה סגל חזק, גברה 0:2 על מכבי הרצליה ששבה לליגה הלאומית אחרי חמש שנים. ז'וליו סזאר כבש בפנדל את הראשון והמצטרף החדש והיב חביבאללה התכבד בשער השני. הפועל אום אל פאחם ניצחה 2:3 את הפועל עפולה במשחק השני, כאשר הרכש דובב גבאי (4), מוחמד אבו שאקר (42) וריף מסיקה (72) כבשו את השערים. נהוראי יפרח (50 בפנדל) ומוחמד עוואדה (90) צימקו.

ז'וליו סזאר, שחקן עירוני טבריה. מאור אלקסלסי
ממשיך מאותה נקודה. ז'וליו סזאר/מאור אלקסלסי

בית ג'

הפועל כפר סבא נחלצה מפיגור 2:0 וסיימה ב-2:2 ביתי מול הפועל ניר רמת השרון, לה כבשו עידן רטה ופיטר אונייקאצ'י. רישאר אנגומה, שהגיע מהנוער של מכבי נתניה, והחלוץ החדש דודו ביטון השוו עבור הירוקים. הפועל רמת גן פתחה את העונה עם 0:0 בפתח תקוה מול מ.ס. כפר קאסם.

בית ד'

סקציה נס ציונה הרשימה עם 1:3 על בני יהודה של עומר פרץ. עדן הרשקוביץ (5), איתי רוטמן (34) ואמיר עגייב (39) שכבש פנדל לרשת האקסית הובילו ל-0:3 עוד במחצית הראשונה, כשמנגד יניב מזרחי המחליף רק צימק מהנקודה הלבנה (84). מתן בית יעקב כיכב עם צמד והוביל את מכבי קביליו יפו ל-2:3 בחוץ על הפועל ראשון לציון. רונן פרץ הבקיע את הראשון, אוהד אלמגור בכדור חופשי ונתנאל פרץ המוחתם הטרי השוו פעמיים עבור הכתומים, לפני שבית יעקב הכריע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully