וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קני סייף כבש עבור נפטצ'י באקו במוקדמות הקונפרנס ליג

עודכן לאחרונה: 3.8.2023 / 23:52

שחקן הכנף הבקיע את הראשון ב-0:2 על ז'לייזניצ'אר והעפיל לסיבוב המוקדמות השלישי. גנאים (16 דקות) עלה יחד עם אקטובה. ברסקי הודח, גם חלאיילה ואברמוב

מחוץ לקווים, 3.8/עריכת וידאו: זיו שטיינר

פרט לקבוצות הישראליות, יש גם לא מעט ליגיונרים שניסו להעפיל הערב (חמישי) לסיבוב המוקדמות השלישי בקונפרנס ליג. קני סייף ועטאא ג'אבר עשו את זה עם נפטצ'י באקו, שניצחה 0:2 בבית את ז'לייזניצ'אר הבוסנית, אחרי 2:2 דרמטי בשבוע שעבר. סייף הבקיע את הראשון אחרי כדור עומק של קילן לבון בדקה ה-19 והוחלף בדקה ה-89, בעוד ג'אבר השלים 90 דקות.

* אחרי 12 דקות בכורה בליגה הקזחית, איהאב גנאים שיחק הערב 16 דקות כמחליף ועלה עם אקטובה לשלב הבא למרות הפסד ביתי 2:1 לטורפדו קוטאיסי. קבוצתו ניצחה 1:4 בגאורגיה בשבוע שעבר ותשחק בשלב הבא מול שפשי הרומנית או צסק"א סופיה הבולגרית.

השער של קני סייף

* אוסמה חלאיילה הוחלף בהפסקה וגלעד אברמוב נכנס באותו שלב בהפסד של גבאלה 4:1 לאומוניה ניקוסיה. אחרי הפסד ביתי 3:2 בשבוע שעבר, הקבוצה מאזרבייג'אן פיגרה 3:0 בקפריסין כבר בהפסקה והודחה, כאשר כובש השלושער בשבוע שעבר רומן בזוס הסתפק הפעם בצמד.

* זיו מורגן נותר על הספסל של קלוז', שהודחה בצורה דרמטית בעקבות הפסד 2:1 בטורקיה לאדנה דמירספור בדקה ה-94. המארחת נותרה ב-10 שחקנים החל מהדקה ה-63, הרומנים השוו מפנדל של ואסיל מוגוש (68) והיו בדרך להארכה אחרי 1:1 גם במשחק הראשון, אבל שריף אנדיאיי הכריע בתוך תוספת הזמן.

* רוסלן ברסקי שמר על מקומו בהרכב בוראץ באניה לוקה ושיחק 90 דקות בהפסד הביתי 2:1 לאוסטריה וינה, שניצחה גם במשחק הראשון (0:1). סילבה קאני ומתן בלטקסה לא נכללו בסגל של המנצחת.

* מוחמד אבו פאני קיבל מנוחה ולא נכלל בסגל של פרנצווארוש, שניצחה 0:2 בחוץ את שמרוק רוברס והשלימה 0:6 בסיכום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully