וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השם הטוב בתולדות הכדורגל": אוהדי דורטמונד בשיגעון מהרכש

הצהובים-שחורים הודיעו על שאילתו של ג'רמיין נישאלקה ("לא שאלקה", בגרמנית) לקבוצת המילואים וחנות המועדון הוצפה ברכישות חולצות השחקן החדש: "להחתים אותו לכל החיים"

תקציר: צ'לסי - דורטמונד 1:1/ספורט1

בורוסיה דורטמונד קיבלה הקיץ עבור ג'וד בלינגהאם 103 מיליון מריאל מדריד וכבר החלה להוציא את הכסף על רכישות לעתיד, כפי שבדרך כלל היא אוהבת לעשות עם בנייה מחדש אחרי סיום העונה הטרגית בה היא הפסידה את האליפות במחזור הסיום בתוספת הזמן.

אתמול (חמישי) החתימה קבוצת המילואים של הצהובים-שחורים, דורטמונד ב', חלוץ בן 20 בשם שגרם לחנות המועדון כבר להתחיל להדפיס את שמו על החולצות לעונה הקרובה עם ביקוש אדיר מצד קהל הקבוצה.

ג'רמיין נישאלקה חתם תמורת 400 אלף יורו בקבוצת הפאר הגרמנית בהשאלה עד תום העונה, אחריה ישוב לנירנברג. הסיפור הגדול הגיע כאמור מכיוון הקהל הצהוב שהחל לרכוש את החולצה של החלוץ החדש, אך הסיבה לכך מגיעה משמו.

ג'רמיין נישאלקה נירנברג. GettyImages
הלהיט החדש של דורטמונד ב'. נישאלקה במדי נירנברג/GettyImages

אוהדי דורטמונד התלהבו מהעובדה ששמו מצרף את שתי המילים - "ני" ו-"שאלקה", כשיחד צירוף המילים אומר "לא שאלקה", בתרגום מגרמנית, שמבטל בצורה משעשעת את היריבה המרה של הקבוצה שירדה לבונדסליגה השנייה בגרמניה. הלהיט החדש בחנות המועדון של הצהובים-שחורים גרם לרבים קנות את המדים עם תגובות רבות ברשתות החברתיות להצגתו: "זה השם הטוב ביותר אי פעם לשחקן כדורגל", "אין שחקן טוב ממנו", "להחתים אותו לכל החיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully