וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזוק לקו הקדמי: בני הרצליה קרובה לצרף את רג'י לינץ'

3.8.2023 / 16:30

הסנטר האמריקאי (28) צפוי לחתום בקבוצה של דן שמיר אחרי שנה ביובנטוס הליטאית. בעבר הואשם בתקיפה מינית של שתי נשים בימיו במכללות, אך הוחלט לא להגיש נגדו כתב אישום

מחוץ לקווים, 3.8/עריכת וידאו: זיו שטיינר

הסנטר האמריקאי רג'י לינץ' ששיחק בעונה שעברה במדי יובנטוס הליטאית קרוב להצטרף לבני הרצליה. לינץ' נחשב למומחה הגנתי והוא צפוי לחבור בקו הקדמי בשרון לרוברט קרטר שממשיך לעונה שנייה ולווילי וורקמן שחזר לליגת העל מהליגה הלאומית.

לאחר צירופו המסתמן של לינץ' (28), הרצליה תהיה רחוקה גארד אמריקאי מנעילת הסגל. בקבוצה חתומים גם כריס באב וסנדי כהן שממשיכים לעונה שלישית ושלושת הגארדים איתן בורג, אביתר מור יוסף ושוהם גת שעלו מהליגה הלאומית.

רג'י לינץ' אוניברסיטת מינסוטה. GettyImages
שחקן שהיה להבטחה גדולה, אך האישומים גרמו לו לירידה ביכולת. לינץ' בימי המכללות/GettyImages

לינץ' שיחק במכללות באילינוי סטייט ובמינסוטה, שם עזב את האוניברסיטה אחרי שקישרו אותו לתקיפה מינית של שתי נשים באפריל 2016. הסנטר האמריקאי הכחיש את המעשים בתוקף, ועל אף שנעצר חודש לאחר התקיפה, התובעים בתיק החליטו לא להגיש נגדו כתב אישום. בתחילת המקרה הוא הורחק באופן זמני, אחר לאחר ערעורו על ההחלטה, ההרחקה הוקפאה והוא סופסל על ידי מאמנו דאז.

בהמשך הקריירה שיחק באסטוניה, איטליה, במדי לוקומוטיב קובאן מהליגה הרוסית, אירקליס סלוניקי, נאפולי, אולדנבורג הגרמנית וכאמור, בשנה האחרונה ביובנטוס הליטאית. בעונה האחרונה העמיד ממוצעים של 11.8 נקודות למשחק, 5.8 ריבאונדים, 1.7 אסיסטים ו-2.3 חסימות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully