וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכון וינגייט חתם על הסכם בית לאומי עם איגוד הקשתות

בנוסף, נחתם הסכם הרחבה להסכם הבית הלאומי עם איגוד הטיפוס. מנכ"ל המכון, שי אברהמי: "ההסכמים יביאו לפיתוח מבנים ובניית תשתיות חדשות וייחודיות ב-4.5 מ' שקל"

הסכם הרחבה של מכון וינגייט עם איגוד הקשתות והטיפוס. יחצ,
הסכם הרחבה של מכון וינגייט עם איגוד הקשתות והטיפוס/יחצ

מכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט מודיע, כי חתם הסכם בית לאומי עם איגוד הקשתות. בכך יהפוך לענף הספורט ה-18 שמצטרף למכון בארבע השנים האחרונות. בנוסף, חתם וינגייט על הרחבה להסכם הבית הלאומי עם איגוד הטיפוס. ההסכמים יקנו לאיגודים תשתיות ומתקני אימון חדישים שייבנו במיוחד עבורם בעלות של 4.5 מיליון שקל.

ההסכם עם איגוד הטיפוס הוא הרחבה של ההסכם משנת 2021 ובמסגרתו יוקמו לשימוש הנבחרת קירות טיפוס נוספים מסוג הובלה וספיד, וקיר טיפוס חיצוני מסוג בולדר. בכך יושלם מערך כל שלושת מתקני הטיפוס הנדרשים להכנה לתחרויות האולימפיות. עם השלמת המתקנים הנוספים, האיגוד מתכנן לארח במתקנים אלו תחרויות בינלאומיות. עלות פרויקט הטיפוס - 2.5 מיליון שקל.

לנבחרת הקשתות ייבנה מתקן אימונים פתוח חדש בחלקו המערבי של המכון בעלות של 2 מיליון ש"ח. על השטח, שתפנה נבחרת הקשתות בחלקו הדרום-מזרחי של המכון, ייבנה הבניין הרב תכליתי החדש. מתקני הטיפוס והקשתות ייבנו בשנה הקרובה.

מנכ"ל מכון וינגייט, שי אברהמי, אמר כי: "ההשקעות האדירות הנעשות במתקנים ובתשתיות במכון הן חלק משמעותי בשיפור ההישגים הספורטיביים בזירה הבינלאומית. שדרוג ובינוי המתקנים החדשים נותן תקווה לשיפור ענק של הספורט ההישגי של ישראל בשנים הקרובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully