וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם 10 אלף מקומות ישיבה: כך ייראה אצטדיון הברפלד בראשון לציון

האצטדיון, שמשמש את הפועל ראשון לציון והוקם לפני 30 שנה, זוכה לשדרוג משמעותי בהשקעה עירונית של 180 מיליון שקל. האצטדיון צפוי להפוך לאחד מהחדישים ומהגדולים באזור - ויכלול כ-10 אלף מקומות

אצטדיון הברפלד הדמיה. יחצ,
אצטדיון הברפלד הדמיה/יחצ

אצטדיון הברפלד הוקם לפני כ-30 שנים ומשמש כיום את מועדון הפועל ראשון לציון בכדורגל. עוד בתחילת הקדנציה לפני כחמש שנים, הבטיח ראש העירייה, רז קינסטליך, כי אחד מהיעדים שלו הם שדרוג משמעותי של האצטדיון והכל בכדי לקדם משמעותית את הרמה והאיכות של הכדורגל בעיר, הן למען התושבים והן למען המועדון.

שדרוג האצטדיון המחודש עומד על השקעה עירונית של כ-180 מיליון ש"ח וצפוי להפוך את האצטדיון לאחד מהחדישים והגדולים שיש באזור והתאמתו לקיום משחקים בסטנדרטים בינלאומיים מותאם לתקני פיפ"א ואופ"א.

אצטדיון הברפלד הדמיה. יחצ,
אצטדיון הברפלד הדמיה/יחצ
אצטדיון הברפלד. יחצ,
אצטדיון הברפלד היום/יחצ

מה כולל השדרוג? כיום מכיל האצטדיון כ-5,000 מקומות ישיבה, אחרי השדרוג האצטדיון צפוי להכיל 10,000 מושבים, שיפוץ, שדרוג, הרחבה וקירוי של אצטדיון הברפלד, הוספת יציעים (צפוני ודרומי), קירוי היקפי של כל סובב האצטדיון, שיפוץ שני היציעים הקיימים: מזרחי ומערבי (מושבים, שיפוץ לובי קהל, תוספת אולם מנויי זהב), חדרי שדרים, חדרי עיתונאים, תוספת, תאי צפייה והתקנת מזנונים ושירותים לקהל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully