וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי עונה באוסטריה: יונתן רבינוביץ' חוזר להפועל תל אביב

3.8.2023 / 14:36

האדומים החתימו את הרכז (25, 1.88) שגדל במועדון ושיחק במספר קבוצות בליגה הלאומית: "זה חלק מהגשמת החזון". גם גל שטרנברג חזר

הגרלת הפועל תל אביב ביורוקאפ/ספורט1

הפועל תל אביב הודיעה על צירופו של יונתן רבינוביץ', בוגר מחלקת הנוער של המועדון. רבינוביץ' (25, 1.88) ישוב ללבוש את המדים האדומים אחרי עונה בליגה האוסטרית, שם שיחק בוולס ובקלוסטרנויבורג.

הרכז, שהחל את דרכו בכיתה א' בבית הספר לכדורסל של הפועל תל אביב, עבר בכל נבחרות ישראל הצעירות ומאז שהתחיל בקריירת הבוגרים נדד בין מספר קבוצות בליגה הלאומית: מכבי מעלה אדומים, מכבי רחובות, מכבי הוד השרון והפועל כפר סבא.

יו''ר הקבוצה רמי כהן: "אין שמח ממני על כך שיונתן אשר גדל בהפועל תל אביב, שימש כקפטן בגילאים הצעירים ואף זכה בתארים, מצטרף לסגל הקבוצה הבוגרת. זה חלק מהגשמת החזון והתפיסה שבקבוצה הבוגרת ישחקו כמה שיותר בוגרי מחלקת הנוער".

רבינוביץ' נמנה עם סגל הפועל תל אביב בעונת 2015/16 ובעונת 2016/17. באוסטריה רשם ממוצעים של 4 נקודות, 1.6 ריבאונדים ו-2.3 אסיסטים ב-16 דקות בממוצע בעונה הסדירה, כאשר בפלייאוף סיפק 3.4 נקודות, 2.3 ריבאונדים ו-2.0 אסיסטים ב-12.7 דקות.

יונתן רבינוביץ' הפועל תל אביב. ברני ארדוב
בא הביתה. יונתן רבינוביץ'/ברני ארדוב

מי שעוד חזר לקבוצה הוא גל שטרנברג (בן 24, 2.06 מ'), בוגר מחלקת הנוער של המועדון שבשנים האחרונות נדד בין אליצור נתניה, הפועל רמת גן/גבעתיים ועירוני רעננה ששיחקו בליגה השנייה. בעונה החולפת קלע 7.2 נקודות ולקח 4.7 ריבאונדים במדי אליצור שומרון, שמשחקת אף היא בליגת המשנה.

היו"ר רמי כהן: "אני זוכר את גל עוד מבית הספר לכדורסל של הפועל ואחר כך לאורך כל שנתוני הליגה. ילד מקסים ושחקן מוכשר שעבר את כל המסלול מחלקת הנוער שלנו. בשנים האחרונות גל המשיך להתפתח ולהשתפר בליגה הלאומית וזה טבעי ההשתלבות הראשונה שלו בליגת העל תהיה בסגל של הפועל תל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully