וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השנייה בקריירה: מהו קודרו מונה למאמן נבחרת בוסניה

חלוץ העבר הבוסני, שפרש במדי מכבי תל אביב בשנת 2000, שב לקדנציה נוספת כ-15 שנה אחרי שפוטר עקב סירובו להתייצב למשחק באיראן

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:3 על פטרוקוב במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

קרוב ל-16 שנים עברו מאז שמהו קודרו מונה למאמן נבחרת בוסניה וסיים את דרכו במהרה, לאחר חמישה חודשים ושני משחקי ידידות מול יפן (3:0) ומקדוניה (2:2). הבוקר (חמישי) כוכב העבר הבוסני זכה לסגור מעגל כאשר מונה בפעם השנייה למאמן נבחרת בוסניה.

נזכיר כי קודרו פוטר במפתיע מנבחרת בוסניה במאי 2008 מכיוון שסירב להתייצב למשחק ידידות שנקבע בטהרן נגד איראן. בהתאחדות הודיעו אז כי נאלצו לפטר את קודרו "בלית ברירה". סירובו להגיע לאיראן לא נבע מסיבות פוליטיות או בשל עברו בישראל, אלא מפני שבוטל משחק ידידות שתוכנן נגד פולין למען המסע לאיראן - שבסופו של דבר לא יצא לפועל עקב סירוב קורבו להתייצב למפגש שבוטל.

מהו קודרו. ברני ארדוב
קודרו בימיו במכבי תל אביב. סוגר מעגל במולדתו/ברני ארדוב

קודרו בן ה-56, שהחל את קריירת האימון שלו כעוזר מאמן ריאל סוסיאדד ומאמנה הראשי של קבוצות הנוער והמילואים שלה, הדריך בשנים האחרונות את אף.קיי סראייבו ובשוויץ את סרבט וסטאד לוזאן. ככדורגלן הוא הגיע בשיאו לברצלונה שבמדיה שיחק עונה אחת וקבוצתו האחרונה בקריירה הייתה מכבי תל אביב, אליה הצטרף בתחילת עונת 2000/01 ואותה עזב לאחר שער אחד נגד מ.ס. אשדוד בשישה משחקי ליגה בהם שותף.

  • עוד באותו נושא:
  • מהו קודרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully