וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיימוב: "אני אחרי כריתה מלאה של הגידול השפירי מחוט השדרה"

שוער העבר עידכן כי הניתוח השני בגבו עבר הצלחה: "ברוך השם התבשרתי בבשורות טובות, התפילות נענו בחסדי השם וישועתו"

דריבל, 1.8/עריכה: זיו שטיינר

בשורה משמחת הגיעה הבוקר (חמישי) מכיוונו של שוער העבר גיא חיימוב. יומיים אחרי שעידכן כי יעבור ניתוח נוסף להוצאת שאר הגידול בגופו, כשנה וחצי אחרי שעבר ניתוח ראשון, בישר חיימוב כי הניתוח עבר בהצלחה ושהיה זה גידול שפיר.

חיימוב, כזכור, עבר בדיקת MRI בגבו בעקבות פציעה שספג במכבי חיפה ובמהלכה התגלה הגידול. הבוקר בישר לאחר הניתוח השני: "אני מבקש להודות לכל מי שהתפלל וביקש עבורי בריאות שלמה מכל הקצוות, תודה על ההודעות והטלפונים, מרגיש את גודל האהבה ואסיר תודה על כל הטוב הזה, אני אחרי ברוך השם והתבשרתי בבשורות טובות, כריתה מלאה של הגידול השפירי מחוט השידרה, התפילות נענו בחסדי השם וישועתו. יְשׁוּעַת ה' כְּהֶרֶף עַיִן".

גיא חיימוב. דני מרון, דני מרון
רק בריאות. גיא חיימוב/דני מרון, דני מרון

לפני שנכנס לניתוח השבוע, עידכן את עוקביו ברשתות החברתיות: "כנראה שלא סיימתי את השיעור שלי ואני עדיין צריך לעשות תיקון מהעבר. במשך שנה אני מתהלך בידיעה שאני צריך לעשות הקרנות והקדוש ברוך הוא עוצר אותי פעם אחר פעם מהמהלך הזה ומפנה אותי לדרכים אחרות, ואחרי שהצלחתי לעצור באופן חלקי את הגדילה על ידי תזונה ששיניתי ואורח חיים שהשתנה מקצה לקצה, אני מבין שאין מנוס מלהיכנס שוב למקום שהזיכרון שלי ממנו הוא מהפחות טובים בחיי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully