וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא פניני יודיע ביום שני על פרישה מכדורסל

כחודש לפני יום הולדתו ה-40, שחקן מכבי תל אביב יבשר על כך במסיבת עיתונאים ויהפוך לעוזרו של עודד קטש במקום דורון פרקינס

אחת הקריירות המפוארות של שחקן בכדורסל הישראלי תגיע לסיומה ביום שני הקרוב: גיא פניני יודיע על פרישה במסיבת העיתונאים שתתקיים בהיכל המכבים ביד אליהו. הפורוורד, שיחגוג בעוד חודש את יום הולדתו ה-40, יישאר במכבי תל אביב וימונה לעוזרו של עודד קטש במקום דורון פרקינס שעזב בשבוע שעבר.

פניני הוא שיאן המשחקים בליגת העל, כשאת השיא קבע במהלך העונה האחרונה. הוא גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, אך הופיע לראשונה בקבוצת הבוגרים רק ב-2009, שמונה שנים אחרי תחילת הקריירה המקצוענית. לפני כן שיחק במכבי רעננה, בני השרון והפועל ירושלים בישראל, ובאפיזודות קצרות בז'לז'ניק הסרבית וקרבאנוס הקפריסאית.

רגב פנאן, ג'ון דיברתולומאו, גיא פניני מכבי תל אביב אלופה. דני מרון
סיים את הקריירה עם אליפות. פניני מניף את הצלחת עם דיברתולומאו ופנאן/דני מרון

עם הגעתו לצהוב הפך לאחד השחקנים המשפיעים בקבוצה, הן בחדר ההלבשה והן על הפרקט, וזכה להניף את גביע היורוליג בשנת 2014. בשנת 2017, אחרי שמונה שנים בקבוצה, החליט לעזוב להפועל חולון ושיחק במדי הסגולים במשך חמש שנים, במהלכן זכה בגביע המדינה ובאליפות. בקיץ שעבר החליט לחזור למכבי תל אביב ומאז סירב להתייחס לעונה החולפת כאל עונת פרישה, והודה אחרי הזכייה האחרונה באליפות כי עדיין לא קיבל החלטה לגבי עתידו. כעת, נפל הפור והוא יתחיל כאמור בקריירת אימון.

פניני יתלה את הנעליים כשבאמתחתו חמש זכיות באליפות ו-11 גביע מדינה. בנוסף זכה הפורוורד שש פעמים בגביע הווינר, נכלל בחמישיית העונה בליגה ב-2010, בחמישייה השנייה של העונה ב-2019 ונבחר לשחקן השישי של העונה ב-2021.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully