וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קויה מבאה יחתום בהפועל חדרה, סולימאן קוליבאלי מצטרף לאימונים

המגן הרשים את ניסו אביטן בניצחון על הפועל חיפה בגביע הטוטו וצפוי להצטרף לסגל. הבלם מחוף השנהב הצטרף רשמית בהשאלה עם אופציית רכישה: "שמעתי הרבה דברים טובים על המועדון"

תקציר ניצחונה של הפועל חדרה 1:2 על הפועל חיפה בגביע הטוטו/ספורט1

בהפועל חדרה הביעו שביעות רצון מהניצחון 1:2 על הפועל חיפה אתמול (רביעי) במסגרת מחזור המשחקים השני בשלב הבתים של גביע הטוטו. לאנשי חדרה היה חשוב לנצח, בעיקר אחרי ההפסד לנתניה במחזור הראשון, אך גם כעת לוקחים במועדון את הניצחון בערבון מוגבל ומבינים שמדובר בעוד משחק הכנה לקראת פתיחת ליגת העל בסוף החודש.

חדרה חסרה אמש את תמיר עדי הפצוע ואת החלוץ דור ג'אן שלא היה כשיר לחלוטין, אבל מי שהיה מתוכנן לפתוח ונעדר מהסגל לבסוף הוא החלוץ קוואמי פפרה, שחזר להתאמן בקבוצה, אך בשל העובדה ששיחרורו הבינלאומי לא הגיע בזמן, חדרה לא יכלה לשתפו, גם לא על תקן נבחן ולכן השחקן ראה את המשחק מהיציע. לעומתו, המגן קויה מבאה שנבחן אמש שוב ופתח בהרכב, הרשים את המאמן ניסו אביטן ומסתמן שבקרוב הוא יוחתם.

קוואמי פפרה, חלוץ הפועל חדרה. שלומי גבאי
צפה מהיציע בגלל השחרור הבינלאומי שלא הגיע. פפרה/שלומי גבאי

באשר לבלם סולימאן קוליבאלי, הוא כבר נחת בישראל ואף נכח אמש במשחק נגד הפועל חיפה. הבוקר חתם על החוזה ויצטרף כעת לאימונים: "שמעתי מחברים שלי הרבה מאוד דברים טובים על הפועל חדרה, אני יודע שיש קבוצה עם הרבה שחקנים חדשים ואני מקווה להתחבר במהירות ולעזור למועדון להגיע הכי גבוה שאפשר". קוליבאלי הצטרף בהשאלה לעונה, אבל למועדון אופציית רכישה שאם תמומש חוזהו יוארך אוטומטית לשלוש שנים.

כידוע, שחקן נוסף שנבחן כעת באימונים ומנסה להרשים את הצוות המקצועי הוא הקשר היהודי-מקסיקני ג'ונתן לוין, שלא נכלל אמש בסגל למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully