וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד קטלו את ריאל אחרי עוד הפסד: "זו ההוכחה שצריך את אמבפה"

ב"אס" וב"מארקה" יישרו קו אחרי ה-3:1 ליובנטוס: "ויניסיוס לא יכול לנצח משחקים לבדו". אנצ'לוטי: "אין לנו בעיה בהתקפה, אלא בהגנה. ציון למסע המשחקים? 6 מתוך 10". גולר ייעדר כחודש

תקציר: יובנטוס - ריאל מדריד 1:3/ספורט1

ריאל מדריד תפתח רשמית את עונת 2023/24 בעוד תשעה ימים מול אתלטיק בילבאו במחזור הפתיחה ב"לה ליגה" ונראה שיש לה לא מעט סיבות לדאגה. קרלו אנצ'לוטי ושחקניו יצאו למסע משחקים בארצות הברית שהחל בניצחון 2:3 על מילאן הודות למהפך מרשים במחצית השנייה, נמשך עם 0:2 על מנצ'סטר יונייטד ודווקא אזז נרשמו שני הפסדים צורבים, 3:0 בקלאסיקו לברצלונה והלילה (בין רביעי לחמישי) 3:1 ליובנטוס בחזרה הגנרלית.

כידוע, לאורך הקיץ ריאל מדריד רכשה את ג'וד בלינגהאם מבורוסיה דורטמונד עבור כ-105 מיליון יורו ולסגל הצטרפו גם המגן פראן גרסיה, חוסלו שהגיע בהשאלה מאספניול וארדה גולר הצעיר שהצטרף מפנרבחצ'ה, אבל הטורקי נפצע וייעדר כחודש וחסרונו של בנזמה מורגש עד מאוד ברחבה.

ויניסיוס ג'וניור, שחקן ריאל מדריד. Julio Aguilar, GettyImages
אנצ'לוטי הגן עליו. ויניסיוס ג'וניור/GettyImages, Julio Aguilar

"המשחק נגד יובנטוס הוכיח סופית: ריאל מדריד חייבת את קיליאן אמבפה", נכתב הבוקר בכותרת אתר האינטרנט של "מארקה", "ריאל לא הצליחה לסכן את השער ביותר מדי שלבים ונראה שאמבפה זו לא סתם סאגה - זה מהלך הכרחי עבור המועדון". גם ב"אס" המסר היה דומה: "ויניסיוס ג'וניור לבד לא מספיק, ריאל מדריד ממש ישנה נגד יובנטוס והברזילאי לבדו לא יכול היה למנוע הפסד. אמבפה יוכל לסייע למצב, אבל זה תלוי באנצ'לוטי".

המאמן האיטלקי כמובן מעוניין באמבפה, אבל סירב להתייחס לאפשרות שהבלאנקוס יגישו הצעה על כוכב פריז סן ז'רמן. הוא כן נשאל על הבעיות ואמר: "אני חושב שזה היה מחנה אימון חיובי עבורנו. אנחנו נצטרך להשתפר בצד ההגנתי, ספגנו יותר מדי שערים ואלו דברים שעלינו לתקן. ציון כולל למחנה? 6 מתוך 10".

עם זאת, הבהיר המאמן וכך גם הגן על ויניסיוס וחבריו להתקפה: "מדובר במשחקי אימון וזה בהחלט יכול לקרות שנסיים את המחנה בצורה כזו. הקבוצה עייפה, נסענו המון ושיחקנו, תחשבו על החלוצים שצריכים להגיע חדים בסיטואציה כזו. ויניסיוס הגיע לעמדות טובות וגם הבקיע, אז אפשר היה לראות שבהתקפה אין לנו בעיה. את הבעיות בהגנה נצטרך לתקן".

כאמור, גולר צפוי להיעדר כחודש בלבד, בניגוד להערכות המוקדמות, ועל כך הוסיף אנצ'לוטי: "זו לא פציעה חמורה מדי. קשה להעריך עדיין ואנחנו עוקבים אחר טיפולים אפשריים ונראה אם יש צורך בניתוח או שלא, אבל אני מעריך שהוא ייעדר סביב חודש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully