וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה מרוצה מהתיקו נגד ריינה: "רוצים לספוג כמה שפחות"

עודכן לאחרונה: 3.8.2023 / 14:21

היהלומים מסתפקים בנקודה שהשיגו במחזור השני בגביע הטוטו ומשבחים את צמד הבלמים בן שבת וקוליקוב. בקבוצה הסבירו מדוע נעדר גנדלמן מהסגל, קלר הושאל לבני סכנין עד תום העונה

תקציר: בני ריינה - מכבי נתניה 0:0 (גביע הטוטו)/ספורט1

מכבי נתניה סיימה אמש (רביעי) ב-0:0 את משחק החוץ שלה נגד מכבי בני ריינה במסגרת המחזור השני של שלב הבתים בגביע הטוטו ובקבוצה הביעו שביעות רצון מהנקודה, בעיקר מהעובדה שהמשחק הסתיים ללא ספיגת שער חובה.

זה היה משחקה הראשון של נתניה ללא פטריק טוומאסי, שנמכר השבוע לפאפוס הקפריסאית וחוץ ממנו חסרה אמש הקבוצה גם את צמד הבלמים ג'ואל אבו חנא הפצוע ופלאמן גלאבוב החולה, שסבל אתמול מחום גבוה ונאלץ להישאר בביתו. בנוסף אליהם נעדר מהמשחק גם עומרי גנדלמן, שספג מכה בברכו במשחק הקודם נגד הפועל חדרה ואתמול חש ברגישות באיזור הפגיעה ובצוות המקצועי העדיפו שלא לסכנו. בנתניה החמיאו בסיום לצמד הבלמים, איתי בן שבת ודניס קוליקוב, שחקן קבוצת הנוער, שפתחו בהרכב ועשו משחק טוב, כשהם עוזרים לקבוצה לסיים ללא ספיגה.

איתי בן שבת מכבי נתניה לצד מארק קוסטה מכבי בני ריינה. ברני ארדוב
זכה למחמאות. בן שבת/ברני ארדוב

"זה היה משחק יותר טוב שלנו מאשר המשחק נגד חדרה ועדין זה לא מה שאנחנו רוצים לראות", סיכם המאמן רן קוז'וך בסיום, "זה תהליך, שיחקנו לפני שלושה ימים ועשינו רוטציות, בגלל עייפות ופציעות של שחקנים וגם זה פגע בנו. באנו לפה שיחקנו כדורגל טוב. לא הגענו למספיק מצבים, אבל היו לנו מספיק מצבים כדי לנצח את המשחק. מנגד וזה משהו שאנחנו מדברים עליו מסוף השנה שעברה, אנחנו רוצים לספוג פחות. ובמשחקים כאלה שאנחנו לא מצליחים לנצח, חשוב לנו לשמור על שער נקי ואני חושב שהשארנו את ריינה על אפס מצבים וזה משהו שאני לוקח להמשך".

על שחקן הכנף ראצ'יד צ'ירינו שחתם: "היום הוא כבר יתאמן איתנו, אבל אנחנו צריכים לראות באיזה כושר הוא נמצא. הוא אחרי טיסה מאוד ארוכה ואני מקווה שהוא יוכל לעמוד לרשותנו, אבל נראה אותו קודם. בסופו של דבר, אנחנו באים לכל מגרש כדי לנצח וגם אם זה גביע הטוטו, אנחנו רוצים לנצח ומבינים כמה זה יתרום לנו לבטחון וככה זה יהיה גם מול הפועל חיפה בשבוע הבא, מול הקהל שלנו, להמשיך את המומנטום מהמשחק נגד חדרה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
פטריק טוומאסי מוצג בפאפוס. פאפוס, אתר רשמי
נפרד והוצג בפאפוס. טוומאסי וסוכנו אסף ואקנין/אתר רשמי, פאפוס

היום ייערך אימון שחרור וגם משחק מול קבוצת הנוער של המועדון, בו ישחקו המחליפים וכן שחקנים שלא שותפו אמש נגד ריינה. מי שלא ייטול בו חלק הוא המגן רותם קלר, שרשמית הושאל לבני סכנין עד תום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully