וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קין לשחקנים: "תיהנו מהתוצאה בבלומפילד, אך אל תתנו לה להשפיע"

3.8.2023 / 7:08

אחרי ה-0:3 של מכבי תל אביב על פטרוקוב במשחק הראשון, האירי הדגיש בפני חניכיו את רצונו לראות משחק שוטף, אנרגטי ואינטנסיבי. שינויים צפויים ב-11 (20:00, ספורט1)

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:3 על פטרוקוב במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

אחרי שחווה עם הקבוצה משחק רשמי ראשון בארץ במסגרת המקומית ומשחק רשמי ראשון בבלומפילד במסגרת האירופית, יוביל הערב (חמישי, 20:00, ספורט1) רובי קין את שחקני מכבי תל אביב למשחק הרשמי הראשון שלו עם הקבוצה מחוץ לישראל במסגרת האירופית.

הניצחון 0:3 על פטרוקוב במפגש הראשון לפני שבוע בתל אביב, אמור להספיק כדי לעבור, אבל קין ממש לא רוצה שהשחקנים יתייחסו לניצחון על המולדבים ככזה שכבר עשה עבורם את העבודה. לאורך כל השבוע וגם אתמול כשהגיעה הקבוצה לקישינב במטוס חכור, מאמן מכבי תל אביב העביר לשחקנים מסר שהוא מרוצה מאוד ממה שקרה בבלומפילד, אבל הוא לא רוצה לראות שהתוצאה הזו משפיעה על המשחק שלהם.

"תיהנו ממה שעשינו בבלומפילד, אבל אל תתנו לתוצאה להשפיע עליכם", אמר המאמן בכמה וריאציות כשהוא מדגיש בפני שחקניו: "חוויתי כבר כמעט הכל בכדורגל וראיתי את שלל התסריטים. אנחנו אמנם מכירים את היריבה שלנו ויודעים יותר עליה כעת, אבל עכשיו זה משחק ביתי שלה ואנחנו צריכים לקחת זאת בחשבון".

שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי עם ג'ורג'ה יובאנוביץ'. אריאל שלום
יהנה מיותר זמן משחק הפעם? יובאנוביץ'/אריאל שלום

קין עבר עם השחקנים על ההזדמנויות שהיו למולדבים בבלומפילד. לפטרוקוב לא היו הרבה כאלה, אבל המאמן איתגר את השחקנים בכך שביקש מהם אפילו להפחית את הכמות המועטה הזו שהיתה לאורחים בתל אביב. יותר מהכל רוצה קין לראות משחק שוטף, אנרגטי ואינטנסיבי. לא כזה שבו בולט כי השחקנים מרגישים שהם עלו כבר לסיבוב הבא.

באימון אתמול לא תירגל קין את ההרכב הפותח והותיר אצל השחקנים סימן שאלה גדול בנוגע לאחד עשר שלו. ההערכה בקרב השחקנים היא שהאירי יעשה כמה שינויים ולא יעלה שוב עם אותו ההרכב שפתח מול הפועל באר שבע לפני שבועיים בגביע הטוטו ובמשחק הראשון מול פטרוקוב בארץ. מי שנמצא בתכניות להרכב הם גבי קניקובסקי ורוי רביבו, כאשר גם דור תורג'מן וג'ורג'ה יובאנוביץ' נספרים לאחד עשר של המאמן שיצטרך גם להחליט כמה דקות הוא נותן לזרים שלו.

בהיעדר פליסיו מילסון הפצוע, קין פתח בשני המשחקים האחרונים רק עם שני זרים: אנריק סבוריט ואיבן מאסון. על הספסל בבלומפילד הוא הותיר את דריק לוקאסן ופארפה גייאגון להם לא נתן אפילו דקה כמחליפים והעלה מהספסל בסוף רק את ג'ורג'ה יובאנוביץ'. האירי יודע שכדי לקבל החלטות על עתיד שלושתם הוא צריך לבחון אותם במשחק רשמי ומשמעותי ולכן לא מן הנמנע שהפעם הוא ייתן גם להם יותר נפח במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully