וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנסו פרננדס: "המטרה שלנו העונה? לזכות בפרמיירליג"

קשרה של צ'לסי התראיין לקראת פתיחת עונת הפרמיירליג והתייחס לשאיפות של קבוצתו אחרי הרכש הרב בשנה האחרונה: "רוצים גם את הגביעים. פוצ'טינו? משרה ביטחון, חשוב לי שהוא פה". וגם, האמירה של הארגנטינאי על אמבפה

תיקתקנו, 2.8/ספורט1

צ'לסי סיימה את עונת 2022/23 בצורה מחרידה למדי במקום ה-12 בפרמיירליג, באחת העונות הגרועות שלה בשנים האחרונות, בוודאי בעידן בו היא כבר שנים בטופ של הכדורגל האנגלי בפרט והעולמי בכלל.

עם הכסף הגדול של טוד בולי שהגיע והוציא בחצי השנה הראשונה שלו סכומי עתק על שחקנים בשווי מאות מיליוני ליש"ט כשהיקר מביניהם, אנסו פרננדס, הגיע כאלוף העולם עם ארגנטינה בקול תרועה רמה, אך עדיין לא הצדיק את 107 מיליון הליש"ט אשר שולמו עבורו לבנפיקה.

עם רכישות מעניינות בדמותם של כריסטופר אנקונקו, ניקולאס ג'קסון והארכת חוזהו של ליוואי קולוויל ל-6 שנים הקרובות, הרוח בסטמפורד ברידג' תחת מאוריסיו פוצ'טינו נראית חיובית יותר, וכך חושב גם הקשר הארגנטינאי.

אנסו פרננדס צ'לסי. GettyImages
רוצה לזכות בהכל. פרננדס/GettyImages

"כמובן שכשהגעתי לכאן, הכל היה קשה מאוד. היו יותר מדי שינויים ומהירים, אבל הציפיות שלנו השתנו עכשיו", אמר פרננדס כחלק ממסע המשחקים של הבלוז בארצות הברית. "אנחנו רוצים להיות קבוצה כיפית לצפייה ולשלוט בכל משחק. המטרה שלנו? לזכות בפרמיירליג, זה מה שאנחנו שואפים אליו השנה. גם את הגביעים אנחנו רוצים, אבל השנה זה לזכות בליגה".

פרננדס התייחס לשינוי על הקווים כשמאמן ארגנטינאי ידריך אותו: "פוצ'טינו מביא הרבה איתו, יש לו חלק גדול בצורה שהוא מצליח להשרות עלינו ביטחון. מאמן ארגנטינאי גורם לדברים להיעשות בקלות יותר. אני משוחח איתו הרבה, זה חשוב לי מאוד".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מאוריסיו פוצ'טינו מאמן צ'לסי. GettyImages
"משרה ביטחון". פוצ'טינו/GettyImages

באחד מסיומי המשחק של צ'לסי כחלק ממסע המשחקים באמריקה, נשמע פרננדס כשהוא אומר אחרי ניצחון: "וזה עוד בלי שאמבפה פה!". הבלוז עדיין מקושרים לסופרסטאר הצרפתי, אך גם פוצ'טינו וגם התקשורת באנגליה ציננו את ההתלהבות והתמקדו בסגל שיש לצ'לסי כרגע לפתיחת העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully