וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאקסוויק מאיי פארו עשתה היסטוריה, סרבט הדיחה את גנק בפנדלים

דרמות במוקדמות ליגת האלופות: קלאקסוויק הדהימה את האקן בפנדלים בשבדיה ותהיה נציגת איי פארו הראשונה אי פעם בשלב בתים אירופי, סגנית אלופת שוויץ חגגה במותחן בבלגיה

תקציר מוקדמות ליגת האלופות: מכבי חיפה עלתה לסיבוב השלישי עם ניצחון 1:4 על שריף טירספול (2:4 בסיכום)/ספורט1

פרט לדרמה בחיפה, עוד שני משחקים במוקדמות ליגת האלופות הערב (רביעי) נכנסו להארכה, ושניהם גם המשיכו לדו קרב מהנקודה הלבנה. קלאקסוויק מאיי פארו הדהימה בשבדיה את האקן ואילו בבלגיה עלתה סרבט ז'נבה עם ניצחון בפנדלים על חשבון גנק.

האקן - קלאקסוויק 4:3 בפנדלים (3:3 בסיכום שני המפגשים)

לראשונה בהיסטוריה, קבוצה מאיי פארו הבטיחה שלב בתים אירופי. אחרי 0:0 ביתי בשבוע שעבר, האלופה קלאקסוויק המגיעה מעיירה של 5,032 תושבים, הצליחה לחזור פעמיים מפיגור מול אלופת שבדיה, כולל שוויון משער עצמי בדקה ה-109 בהארכה, ובפנדלים נהנתה מהחמצה של מיקל ריגור ועצירה של יונתן יוהאנסון לבעיטה של סימון סנדברג כדי להעפיל לסיבוב המוקדמות השלישי. וגארד פורן הנורבגי הוותיק בעט את הפנדל המכריע, לקראת מפגש בשלב הבא עם האקסית שלו מולדה.

גנק - סרבט ז'נבה 4:1 בפנדלים (3:3 בסיכום שני המפגשים)

אחרי 1:1 ביתי בשבוע שעבר, סגנית אלופת שוויץ ידעה גם היא לחזור פעמיים מפיגור, שמרה על ה-2:2 בהארכה וראתה את הרגליים של שחקני גנק רועדות בפנדלים. פטריק הרושובסקי ועמנואל ארוקודארה בעטו החוצה, רק קרלוס קואסטה דייק ומנגד שחקני סרבט הרשיתו ארבע פעמים ובשלב הבא ישחקו מול ריינג'רס הסקוטית.

תוצאות נוספות:

גלאטסראיי - ז'לגיריס 0:1 (2:3 בסיכום)
אסטנה - דינמו זאגרב 2:0 (6:0 בסיכום)
קרבאח - ראקוב 1:1 (4:3 בסיכום)
מולדה - ה.י.ק הלסינקי 0:2 (1:2 בסיכום)
קופנהאגן - בריידבאליק 3:6 (3:8 בסיכום)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully