וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביבו וקניקובסקי עשויים לפתוח. קין: "יהיה יהיר לחשוב על הסיבוב הבא"

עודכן לאחרונה: 2.8.2023 / 21:57

מאמן מכבי תל אביב במסע"ת במולדובה לקראת הגומלין מול פטרוקוב אחרי 0:3 בבלומפילד: "נצטרך לדאוג שגם הפעם הם לא יגיעו להזדמנויות". ואן אובריים: "אנחנו לא עוצרים ביתרון" (חמישי, 20:00, ספורט1). אם לא תודח, א.א.ק לרנקה הקפריסאית מחכה בסיבוב הבא

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:3 על פטרוקוב במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

מכבי תל אביב נחתה היום (רביעי) בצהריים במולדובה ושעות ספורות לאחר מכן כבר הגיעה לאצטדיון זימברו, שם ערכה את מסיבת העיתונאים והאימון המסכם לקראת המפגש עם פטרוקוב (חמישי, 20:00, ספורט1) שאותה ניצחה 0:3 בשבוע שעבר באצטדיון בלומפילד במשחק הראשון בסיבוב המוקדמות השני בקונפרנס ליג. אם לא תודח במפתיע, הצהובים כבר גילו הערב שיריבתם הבאה תהיה א.א.ק לרנקה הקפריסאית שנפרדה ב-1:1 בביתה מול טורפדו ז'ודינו הבלארוסית והשלימה 3:4 בסיכום המשחקים. הקפריסאים רק עלו ליתרון בדקה ה-90+6, אך ספגו במהלך האחרון בדקה ה-90+8.

בחזרה למכבי תל אביב. מילסון הפצוע עדיין לא שב לסגל, אולם מי שכן המריא לקישינב עם הקבוצה זהו דן גלזר שגם כן נעדר מהמשחק הראשון. רובי קין שוקל מספר שינויים בהרכב לאור הניצחון במשחק הראשון והרצון שלו להכניס עוד שחקנים לתחרות על ההרכב. המאמן עשוי לתת לכמה שחקנים שסיימו את המשחק בתל אביב לפתוח מחר. האירי שוקל לפתוח עם גבי קניקובסקי ורוי רביבו והוא גם עשוי לתת לג'ורג'ה יובאנוביץ' לעלות ב-11, אם כי העדיפות הראשונה היא לזהבי.

הרכב משוער: דניאל פרץ, איבן מאסון, ניר ביטון, אנריק סבוריט, רוי רביבו, יוריס ואן אובריים, דור פרץ, דן ביטון, גבי קניקובסקי, אילון אלמוג, ערן זהבי.

רובי קין, מאמן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
"זה יהיה יהיר מבחינתי". רובי קין בקישינב/אתר רשמי, מכבי תל אביב

"אני לא חושב שצריך להתעסק במי פייבוריטית במשחק הזה", אמר רובי קין במסיבת העיתונאים, "אנחנו צריכים להיות מרוכזים במה שאנחנו צריכים לעשות וכמובן אנחנו מגיעים ביתרון מהמשחק הראשון, אבל זה לגמרי משחק אחר. זה משחק קריטי. בכל מקרה אנחנו נשחק כמו שאנחנו רוצים לשחק גם אם התוצאה הייתה 0:0 ומשחקים במטרה לנצח. אני רוצה לנצח את המשחק, זה לא חשוב מי הפייבוריטית, אלא בלהיות מרוכזים וממושמעים. המשחק הקודם נגמר וזה משהו שעבדנו עליו השבוע. זה חשוב שהשחקנים יגיעו דרוכים ברמה הזאת. אני מגיע עם הרבה ניסיון בכדורגל ודברים קורים ולכן אנחנו צריכים להיות זהירים, אבל באותה מידה לשחק את המשחק שלנו ואני אתן לשחקנים את האומץ לעלות ולשחק את המשחק ששיחקנו בשבועיים האחרונים".

עוד אמר האירי כשנשאל אם כבר מתכונן למפגש אפשרי עם א.א.ק לרנקה בסיבוב הבא: "היריבה הגיעה במשחק הקודם למספר הזדמנויות ואנחנו נצטרך לדאוג שבמשחק הזה היא לא תגיע אליהן. בכל זאת מדובר בקבוצה שמשחקת בבית שלה לעיני הקהל שלה ומרגישה באצטדיון הזה נוח. זו קבוצה מסוכנת וכמו שאמרתי בכדורגל אתה לא יודע איך דברים יתפתחו. עבדנו השבוע אחרי שהכרנו את הקבוצה בשבוע שעבר כבר. יש ליריבה הזו איכויות וראינו שהגיעו למצבים במשחק הראשון. אני בטוח שבמשחק הזה הם ינסו לכבוש שער ראשון מוקדם כדי להלחיץ אותנו. אנחנו נצטרך להיות מרוכזים במשחק שלנו. אני חושב על המשחק הזה ולא על המשחק הבא. זה יהיה יהיר מבחינתי. כך גם השחקנים שלי ולכן אנחנו מרוכזים רק במשחק מחר ומקווים לעשות את העבודה".

מבצע מטורף למשפחה

חבילת סלוללר ל-4 מנויים -ב100 שקלים וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
יוריס ואן אובריים, קשר מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
"המאמן מצפה מאיתנו להבקיע כמה שיותר". ואן אובריים/אתר רשמי, מכבי תל אביב

האזינו: יניב טוכמן לקראת המשחק

הקשר יוריס ואן אובריים ישב לצד קין והוסיף: "זה יהיה משחק שונה ואני חושב שגם היריבה תשחק שונה ממה ששיחקה במשחק הראשון, כי היא תצטרך להשיג תוצאה טובה אז אנחנו צריכים להתרכז רק בעצמנו. זו רק תחילת העונה ויש לנו עוד מה לשפר. המאמן מצפה מאיתנו להבקיע כמה שיותר שערים מהמצבים שיש לנו ואנחנו לא עוצרים כשאנחנו מובילים, אלא ממשיכים לדחוף לשערים נוספים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully