וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסנסציה של מונדיאל הנשים: גרמניה לראשונה בתולדותיה לא עלתה מהבתים

סגנית אלופת אירופה לא הצליחה לנצח את דרום קוריאה ובעקבות ה-1:1 לא עלתה לשלב הנוקאאוט בפעם הראשונה בהיסטוריה. מרוקו עלתה מהמקום השני עם 0:1 על קולומביה

תיקתקנו, 2.8/ספורט1

שלב הבתים של מונדיאל הנשים ננעל היום (חמישי) עם סיומו של בית ח', כאשר נבחרת גדולה נוספת סיימה את דרכה כבר בשלב הבתים וזו גרמניה שלא הצליחה לנצח את דרום קוריאה וסיימה רק במקום השלישי מבית שממנו העפילו לשמינית הגמר קולומביה ומרוקו. למעשה, זו הדחה היסטורית כי מעולם לא קרה שגרמניה לא עברה משלב הבתים למשחקי הנוקאאוט במונדיאל הנשים.

אלכסנדרה פופ, שחקנית נבחרת גרמניה. רויטרס
סנסציית ענק במונדיאל הנשים. פופ לא מאמינה/רויטרס

בית ח'

דרום קוריאה - גרמניה 1:1

אלופת העולם ב-2003 ו-2007 וסגנית אלופת אירופה הנוכחית הפסידה לקולומביה במחזור השני של שלב הבתים, אבל עדיין הייתה תלויה בעצמה בקרב על שמינית הגמר. למרבה ההפתעה, היא לא הצליחה לנצח גם את דרום קוריאה שעם 1:1 סחטה נקודה ראשונה ואחרונה שלה בגביע העולם הנוכחי ועשתה היסטוריה כמי שהפכה לראשונה בתולדות כדורגל הנשים שמונעת מגרמניה להעפיל לשלבי הנוקאאוט בגביע העולם. סו-יון צ'ו בדקה השישית היממה את הגרמניות עם שער מהיר, אך גרמניה התעשתה עוד לפני המחצית עם שער של אלכסנדרה פופ, מכוכבות הנבחרת. גרמניה חגגה מהפך בדקה ה-66 משער של ג'ול ברנד, אבל שופטי המסך התערבו והשער נפסל עקב נבדל. בסיום נפרדו השתיים ב-1:1 והן מסיימות את דרכן במונדיאל באוסטרליה ובניו זילנד - נזכיר כי במונדיאל הגברים ב-2018 גם כן הייתה זו דרום קוריאה שהדהימה את גרמניה ומנעה ממנה להעפיל משלב הבתים.

מרוקו - קולומביה 0:1

קולומביה הגיעה למחזור השלישי והאחרון בידיעה שהיא תשתתף בשמינית הגמר, וגם הפסד למרוקו לא מנע ממנה לסיים בפסגת הבית עם שש נקודות. באשר ליריבה, מרוקו תפסה את המקום השני בבית ואת הכרטיס לשמינית הגמר הודות לשער של אניסה לחמרי בדקה ה-45+4, מיד אחרי החמצת פנדל של ג'יזליין צ'באק. מרוקו מעפילה לנוקאאוט לראשונה בתולדותיה, בגביע העולם הראשון שלה - קצת יותר מחצי שנה אחרי ההישג ההיסטורי של נבחרת הגברים בקטאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully