וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעם ליברפול ספגה רביעייה: 3:4 נפלא לבאיירן מינכן בסינגפור

המייטירדס עלו ל-0:2 מהיר משערים של גאקפו ו-ואן דייק, גנאברי וסאנה השוו עד המחצית, דיאס השיב את האדומים ליתרון וסטנישיץ' (80) וקראציג (90+1) רשמו מהפך דרמטי

תקציר: ליברפול - באיירן מינכן 4:3/ספורט1

ההתקפה של ליברפול ממשיכה להבקיע בצרורות במשחקי ההכנה הקיץ, אבל היום (רביעי) זה לא הספיק במפגש הענקים עם באיירן מינכן. המייטי רדס אמנם עלו ליתרון כפול באמצע המחצית הראשונה ובסך הכל הצליחו להבקיע שלושה שערים אחרי שלושה משחקים ברציפות בהם כבשו רביעיות, אבל הפעם הם היו אלו שספגו ארבעה שערים, פעמיים שמטו יתרון ונכנעו 4:3 לבווארים.

באיירן מינכן פגשה ביום רביעי שעבר את מנצ'סטר סיטי והפסידה לה 2:1 ולאחר מכן התקשתה גם בניצחון הדחוק 0:1 על קוואסקי פרונטלה, אבל היום שחקניו של תומאס טוכל בהחלט הציגו יכולת משופרת, לפחות בצד ההתקפי והמנטלי כאשר ידעו לצאת מפיגור פעמיים וגם להכריע את ההתמודדות בסינגפור בתוך הדקה ה-90.

וירג'יל ואן דייק, בלם ליברפול. Yong Teck Lim, GettyImages
ואן דייק כבש לראשונה כקפטן ליברפול/GettyImages, Yong Teck Lim
שחקני באיירן מינכן חוגגים בסינגפור. Lionel Ng, GettyImages
באיירן מינכן חגגה בסיום בסינגפור/GettyImages, Lionel Ng

כאמור, ליברפול עלתה ליתרון בזק בתוך שתי דקות משריקת הפתיחה כאשר דיוגו ז'וטה הציב את קודי גאקפו בעמדה טובה מול יאן זומר וההולנדי בעט כדור חזק לרשת. הקפטן החדש של קלופ, הבלם וירג'יל ואן דייק, קבע 0:2 אחרי קרן של אנדי רוברטסון ובחלוף 28 דקות משריקת הפתיחה הראה לוח התוצאות 0:2 לאנגלים. באיירן התעשתה וכבר בדקה ה-33 צימקה ל-2:1 משער של סרג' גנאברי מבישול פנטסטי של הרכש מנאפולי, הבלם קים מין ג'ה, אבל לא אמרה נואש ולהפסקה כבר ירדה בשוויון 2:2 הודות לשער של לירוי סאנה בדקה ה-42 מבישול של גנאברי.

לואיס דיאס שעלה מהספסל של קלופ למחצית השנייה השיב את ליברפול ליתרון בדקה ה-66 מבישול של מוחמד סלאח ששוב היה מעורב ולא כבש, אבל הסיום היה של הבווארים הודות למהפך שעליו חתומים יוסיפ סטנישיץ' (80) ופרנץ קראציג הצעיר בדקה ה-90+1 שהובילו את באיירן להנפת הגביע בסינגפור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully