וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ירינו חתם במכבי נתניה, גלאבוב ייעדר נגד בני ריינה

הקוסטה ריקני עבר בהצלחה את הבדיקות. הבלם חולה ולא יעמוד לרשות הקבוצה במשחק גביע הטוטו (20:00), בן שבת ומתן לוי צפויים לפתוח

תקציר גביע הטוטו: מכבי נתניה - הפועל חדרה 1:3/ספורט1

מכבי נתניה נמצאת בדרכה למשחק החוץ נגד מכבי בני ריינה הערב באצטדיון גרין (20:00), ולצוות המקצועי מסתמנת בעיה קשה בנוגע לאיוש חוליית ההגנה מכיוון שהבלם פלאמן גלאבוב סבל מחום במהלך היום והוא בספק גדול למשחק.

כידוע, גם הבלם ג'ואל אבו חנא שנפצע נגד הפועל חדרה בשבת ייעדר מהמשחק ונכון לעכשיו נראה שהמאמן רן קוז'וך יצטרך לפתוח עם צמד הבלמים איתי בן שבת ומתן לוי הצעיר, כאשר גם דניס קוליקוב, בלם קבוצת הנוער נמצא בתמונה. בהגנה ככל הנראה יחסר גם כרם ג'אבר שהיה מתוכנן לעלות בהרכב, אבל סובל מכאבים במפשעה.

מי שעוד לא יפתח הוא הקפטן אביב אברהם, שננזף בשיחה שנעשתה לו אחרי שירד ישירות לחדר ההלבשה מיד כשהוחלף בדקה ה-35 במשחק הקודם נגד חדרה. הוא אמור להיכלל בסגל, אך הוא לא צפוי לפתוח. איתן אזולאי יעלה ב-11 לצידו של בוריס אנו בקישור, כאשר גם עומרי גנדלמן נמצא בתמונת ההרכב.

שחקן מכבי נתניה ראצ'יד צ'ירינו עם סוכניו עמית נעוס, שלומי בר. .,
הצטרף רשמית למכבי נתניה. צ'ירינו עם סוכניו במעמד החתימה/.

שחקן הכנף בן ה-22 מקוסטה ריקה, ראצ'יד צ'ירינו שעוכב אתמול למשך כשלוש שעות עם נחיתתו בישראל, עבר היום בהצלחה את הבדיקות הרפואיות וחתם על חוזה לשלוש שנים עם אופציה לעונה נוספת במכבי נתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully