וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה: "באים כדי להחזיר לעצמנו את הביטחון"

2.8.2023 / 21:00

מאמן הפועל באר שבע עדיין לא שכח את השישייה ממכבי תל אביב ומצפה לעבור שלב בליטא מול פוניבז' (ה', 19:00, ספורט2): "רוצים לסיים את העבודה"

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 0:1 על פוניבז' במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

הפועל באר שבע הגיעה לליטא כבר ביום שלישי אחרי מסע ארוך שכלל נסיעה לנתב"ג, המראה לוורשה, טיסת המשך לווילנה ונסיעה בת קרוב לשעתיים בתוך ליטא. אחרי יום התאוששות, הערב (רביעי) ערכה הקבוצה את האימון המסכם ועוד קודם לכן התייצב אליניב ברדה למסיבת העיתונאים לקראת המפגש עם פוניבז' (חמישי, 19:00, ספורט2), שישה ימים אחרי הניצחון הדחוק 0:1 באצטדיון טרנר.

כידוע, מהמשחק ייעדר הלדר לופס שנפצע בשרירי המפשעה ערב היציאה לליטא ואת מקומו אמור לתפוס הראל שלום שהצטרף הקיץ מהפועל ירושלים.

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
יש הרבה מקום לשיפור. אליניב ברדה/דני מרון

אליניב ברדה אמר: "אני חושב שצפוי לנו משחק עיקש, משחק קשה. אנחנו צריכים לבוא הכי מרוכזים ומוכנים שאנחנו יכולים כדי לסיים את העבודה. יש לנו הרבה מקום לשיפור, בטח בניצול וביצירת המצבים ובהנעת הכדור, אבל מה שהיה היה וכל משחק מתפתח אחרת. היה לנו חשוב לנצח ואנחנו באים לפה כדי להחזיר לעצמנו את הביטחון ולסיים את העבודה".

ברדה נשאל מה הוא יודע לספר על הכדורגל הליטאי והשיב: "הקשר שלנו לליטא הוא דרך השוער ארנסטס שטקוס, אני גם שיחקתי עם ריימונדס ז'וטאוטאס במכבי חיפה. תמיד כיף להתארח ואני מודה על האירוח".

הרכב משוער: אופיר מרציאנו, שגיב יחזקאל, מיגל ויטור, איאד אבו עביד, הראל שלום, רועי גורדנה, מריאנו באריירו, שי אליאס, רמזי ספורי, כריס פטרסון, פטריק קלימלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully