וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנדים עכשוויים ודגמים חדשים: קיץ צבעוני ב-HOKA

מותג נעלי הריצה וההליכה הצומח בעולם מציע: מגוון דגמים צבעוניים וטרנדיים, במהדורה מוגבלת לקיץ הקרוב

נעלי הוקה לנשים. יחצ,
נעלי הוקה לנשים/יחצ

דגמי ה- BONDI 8 ו- CLIFTON 9 מבית מותג ההנעלה HOKA, הפכו לפריט חובה בארון של חובבי ספורט ופאשניסטות כאחד. כמותג מהצומחים ביותר בתחום, HOKA מציעה לקהל הרחב מגוון סגנונות ועיצובים ייחודיים בדגמים האהובים ומשיקה במהדורה מוגבלת את הדגמים האהובים במגוון צבעים אופנתיים, המתאימים לכל שעות היממה וסוג בילוי, לנשים ולגברים.

בימים אלו, בעקבות הצלחת מותג HOKA ואהבת הקהל, נחתה בישראל מהדורה מוגבלת של דגמים במגוון עיצובים מיוחדים שכבר נחטפת מהמדפים. הסניקרס הקלאסיים לנשים וגברים, בצבעי שחור פחם, חול מדבר, ולבן-לבן הקלאסיים. בנוסף, ניתן להשיג את הצבע וורוד עתיק לנשים ב BONDI 8, בעוד צבע זה נעלם מהמדפים עם נחיתתו בדגם CLIFTON 9. לאלו המעוניינים בנעליים עם אמירה אופנתית חסרת מעצורים, ניתן למצוא את צבעי ירוק-זית-כסוף, או מיקס טרופי בשילוב צהוב-כתום בוהקים. כל אלה, ישתלבו בכל מראה מבלי להתפשר על איכות ונוחות.

ביצועים ספורטיביים ונוחות יומיומית

דגם ה- BONDI 8 -נוכחות ובולטות בכל לוק. מצטיין ביכולת שיכוך ובלימת זעזועים גבוהה ביותר. הנעליים מעוצבות באופן חדשני שנועד ליצור תנועה זורמת מהעקב ועד לבהונות לתחושת יציבות. הנעליים טבעוניות, עם גפה עשויה מחומרים ממוחזרים, ומציגות סגנון אובר-סייז צבעוני מבלי להתפשר על נוחות של נעליים ספורטיביות. בחלקו הפנימי של עקב הנעליים, פולימר הנצמד לעקב כף הרגל וזוכר את מבנהו לנוחות עילית.

נעלי ה- CLIFTON 9 דגם אוברסייז מעוצב בשיק הרמוני וזורם. נעלי כביש ניטרליות, המתאימות לכל סוגי אימוני הכביש לצד הליכה בחיי היום יום. לנעליים תבנית גלגול בסוליה, היוצרת תנועה מהירה של כף הרגל במשטח הדריכה וכך, מעניקה חוויית ריצה חלקה ושוטפת. גם נעלי ה-CLIFTON 9 טבעוניות ועשויות חומרים ממוחזרים.

מאיר קנר, מנכ"ל ניו ראן: "שני הדגמים הללו הם מהאהובים והפופולאריים ביותר של המותג בקרב הקהל הישראלי. אנחנו עדים לכך שקהל הצרכנים הישראלי מבקש לרכוש נעליים נוחות לנעילה לאורך כל היום, בעלות טכנולוגיה מתקדמת וקלות משקל. מדובר בדגמים המתאימים לביצועים ספורטיביים ולבילוי יומיומי. הצבעים החדשים שהגיעו מאפשרים לכם לבטא נוכחות, אמירה אופנתית וספורטיבית בצבעים שאתם אוהבים".

גלית בירנבוים-נבון, מנהלת השיווק של HOKA: "אנחנו עדים לתופעה בה אוהבי HOKA מבקשים לקחת את הנוחות והרכות הקיימת בדגמים האהובים, עם הטאץ' העיצובי הרענן ולהעביר אותה לחוויות היום יום. הביקוש אומנם החל מצבעים שהפכו לקלאסיים כמו שחור-שחור, לבן-לבן וצבע החול אשר נחתו בישראל ונחטפו ע"י גברים ונשים כאחד, אך הוא ממשיך לצבעי פסטל עדינים מחד וצבעים בוהקים ובעלי אמירה מאידך. צבעים אלו אשר מגיעים בימים אלו לישראל במהדורה מוגבלת, חלקם כבר נגמרו והשאר צפויים להיחטף מהמדפים במהירות אף הם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully