וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייר קורנו סובל מחום גבוה ולא ישחק נגד שריף טירספול

לירוקים אין מחליף טבעי בעמדת המגן השמאלי, גולדברג או גרשון כנראה יפתחו במוקדמות ליגת האלופות (ד', 20:00, ספורט1). "הקופים הירוקים" לא יעודדו, המועדון פנה למשטרה בעקבות האיסור על הכנסת ציוד

תקציר: שריף טירספול - מכבי חיפה 0:1/ספורט1

חדשות לא טובות למכבי חיפה שעות לפני משחק הגומלין נגד שריף טירספול הערב במוקדמות ליגת האלופות (רביעי, 20:00, ספורט1). המגן השמאלי פייר קורנו סובל מחום גבוה ולא יוכל לשחק, והמאמן מסאי דגו יצטרך למצוא פתרון בעמדה הזו.

מאחר שסאן מנחם עדיין לא רשאי לחזור לפעילות מלאה, למכבי חיפה אין מגן שמאלי טבעי נוסף ומי שעשוי למלא את המקום הוא שון גולדברג, ששיחק בעמדה הזו לאורך מרבית הקריירה. גם רמי גרשון יכול לשחק כמגן שמאלי.

הרכב משוער: איתמר ניצן, דניאל סונדגרן, עבדולאי סק, רמי גרשון, שון גולדברג, עלי מוחמד, מחמוד ג'אבר, צ'ארון שרי, דיא סבע, דולב חזיזה, פרנזי פיירו.

פייר קורנו שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
מי ימלא את נעליו של קורנו?/מאור אלקסלסי

על אף חשיבות המשחק, ארגון "הקופים הירוקים" הודיע שלא יעודד הערב בגלל איסור המשטרה על הכנסת ציוד עידוד, כולל הבמה וההגברה. אוהדי מכבי חיפה טוענים שאושר להם תוף אחד, ללא מקלות, אך במועדון הכחישו את נושא התופים והוסיפו שפנו פנו למשטרה במטרה לשנות את ההחלטה לגבי הבמה והציוד.

מכבי חיפה יודעת שהיא צריכה לנצח את שריף טירספול בשביל הסיכוי להשתתף עונה שנייה ברציפות בליגת האלופות, או לכל הפחות להבטיח השתתפות בשלב הבתים של הקונפרנס ליג. הערב היא תארח את אלופת מולדובה לעיני כ-30 אלף צופים ותנסה למחוק את ההפסד 1:0 בטירספול ולהבטיח את השתתפותה בסיבוב המוקדמות השלישי, שם ממתינה סלובן ברטיסלבה.

כאמור, בשביל להעפיל לסיבוב המוקדמות השלישי בליגת האלופות תצטרך מכבי חיפה לנצח - אם היא תנצח בהפרש של שער אחד ב-90 דקות, המשחק ייכנס להארכה. כל תוצאה פרט לניצחון תוביל להדחת הירוקים כבר בסיבוב השני ולנשירה למוקדמות הליגה האירופית, שם יפגשו את באטה בוריסוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully