וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התלבטויות אחרונות בפאוק: נארי יפתח במקום קונסטנטליאס?

לוצ'סקו רוצה יותר מחץ ושוקל שינויים בחלק הקדמי לקראת הגומלין נגד בית"ר (ה', 20:30, ספורט4). אוגוסטו יפתח לצד שוואב

תקציר ה-0:0 של בית"ר ירושלים בחוץ מול פאוק סלוניקי במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

פאוק סלוניקי נחתה אמש (שלישי) בישראל והיום בערב תערוך מסיבת עיתונאים ואת האימון המסכם לפני משחק הגומלין נגד בית"ר ירושלים מחר (20:30, ספורט4). היוונים שידרו אופטימיות בימים האחרונים, אחרי ששלטו לחלוטין במשחק הראשון שהסתיים ב-0:0, אבל הם גם חוששים מאוד מעוד הדחה מוקדמת - כפי שקרה להם נגד לבסקי סופיה בשנה שעברה.

המאמן רזבאן לוצ'סקו מתלבט בנוגע לכמה עמדות ועשוי לערוך שלושה שינויים לעומת ההרכב שפתח בטומבה ביום חמישי האחרון. דוגלאס אוגוסטו סיים לרצות עונש הרחקה והוא צפוי לפתוח במרכז הקישור על חשבון חאריס צינגראס. לוצ'סקו גם שוקל להציב את עלי סמאטה בחוד במקום ברנדון, כשההתלבטות נובעת בעיקר מהכושר הגופני של הטנזני, שהצטרף להכנות מאוחר יחסית.

מי שעשוי לפנות את המקום ולרדת לספסל הוא הכישרון הענק יאניס קונסטנטליאס. במקרה כזה, חאלד נארי יפתח על חשבונו וטייסון או אנדריה ז'יבקוביץ' יוסטו לעמדת הקשר ההתקפי שמשחק מתחת לחלוץ.

הרכב משוער: דומיניק קוטרסקי, תומאש קדזיורה, וויליאם טרוסט-אקונג, יאניס מיכאילידיס, באבה רחמן, דוגלאס אוגוסטו, שטפן שוואב, אנדריה ז'יבקוביץ', יאניס קונסטנטליאס (חאלד נארי), טייסון, עלי סמאטה (ברנדון).

שחקן פאוק סלוניקי, דוגלאס אוגוסטו. Quality Sport Images, GettyImages
סיים לרצות עונש הרחקה ואמור לתת את הטון במרכז המגרש. אוגוסטו/GettyImages, Quality Sport Images

המנצחת במשחק מחר תפגוש בסיבוב הבא את היידוק ספליט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully