וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מאוכזב מדמבלה, מי שלא רוצה להיות בברצלונה צריך להיות משוחרר"

צ'אבי התייחס למעבר המסתמן של הצרפתי לפריז סן ז'רמן: "לא יכולנו להתחרות בהצעה שלהם, הוא אמר שאין דרך חזרה. דיברתי איתו לכל אורך המסע והוא היה נראה שמח, לא צפיתי את זה. שאלנו למה הוא עוזב והוא לא ידע מה לענות"

תקציר: ברצלונה - מילאן 0:1/ספורט1

בעקבות התפתחות מהירה שחלה בימים האחרונים, ברצלונה צפויה להיפרד בקרוב מעוסמאן דמבלה שיחזור לצרפת ויחתום לחמש שנים בפריז סן ז'רמן. רק בלילה שבין שבת לראשון דמבלה פתח ואף הבקיע בקלאסיקו נגד ריאל מדריד בארצות הברית, אך הלילה (בין שלישי לרביעי) בלאס וגאס, ב-0:1 על מילאן שחתם את המחנה, הוא כבר לא נכלל בסגל וצפה מהצד על אזרחי.

דמבלה יעזוב את ברצלונה אחרי שש שנים שבהן ידע הרבה עליות ומורדות. כשצ'אבי הגיע למועדון במהלך עונת 2021/22, מנייתו של שחקן הכנף הייתה בשפל. הוא היה מרבה להיפצע, ולעתים ספג שריקות בוז מאוהדי ברצלונה בקאמפ נואו. צ'אבי הצליח לשקם אותו ואף שכנע אותו להאריך חוזה בקיץ שעבר, אך כעת הצדדים נמצאים על סף הפרדת כוחות.

בספרד דווח בימים האחרונים כי צ'אבי ניסה לשכנע את דמבלה לוותר על ההצעה מפ.ס.ז' וכדוגמא השתמש במקרה של ניימאר, שעבר מברצלונה לכסף הפריזאי ובהמשך הביע את רצונו לחזור לקטאלוניה. לצערו של המאמן ניסיונות השכנוע לא הצליחו, והצרפתי שהגיע במקום ניימאר ב-2017 כעת יחבור אליו בעיר האורות.

צ'אבי, מאמן ברצלונה. Candice Ward, GettyImages
ניסיון השכנוע לא עזר. צ'אבי/GettyImages, Candice Ward

צ'אבי דיבר על סוגיית דמבלה לאחר ה-0:1 על הרוסונרי וסיפר על השתלשלות האירועים: "הוא אמר לנו שהוא רוצה לעזוב ושהוא מחזיק בהצעה מפ.ס.ז', כזו שאנחנו לא יכולים להתחרות בה. שאלנו אותו למה הוא רוצה לעזוב והוא לא ידע מה לענות, אני מרגיש שזה משהו אישי".

"אני מאוכזב ממנו, ניסיתי לשמור עליו", המשיך המאמן, "אבל הוא אמר שכבר דיבר עם נשיא פ.ס.ז' נאסר אל חלאיפי ועם המאמן לואיס אנריקה, ושאין דרך חזרה. אלה החוקים בשוק, שיהיה לו בהצלחה".

על סעיף השחרור בסך 50 מיליון יורו בחוזהו של הצרפתי אמר צ'אבי: "הכרנו את הסעיף וככה השוק עובד. דיברתי איתו לכל אורך המסע בארצות הברית כי ידעתי שהאפשרות הזו קיימת. הוא היה נראה כל כך שמח ולא צפיתי את זה. ברצלונה ממשיכה הלאה, שחקנים שלא רוצים להיות בברצלונה צריכים להיות משוחררים. החתמת מחליף? אנחנו צריכים להתחזק כדי להתחרות באירופה, היינו צריכים חיזוק גם אם דמבלה היה נשאר".

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
שחקן ברצלונה עוסמאן דמבלה עם אנסו פאטי. Matthew Ashton - AMA, GettyImages
בדרך החוצה. דמבלה עם פאטי/GettyImages, Matthew Ashton - AMA

שחקן נוסף שלא נכלל בסגל של צ'אבי הלילה הוא פרנק קסייה, שאמור גם כן לעזוב הקיץ את המועדון אחרי עונה אחת בלבד. המאמן הודה כי קסייה נותר מחוץ לסגל עקב רגישות שחש, ולא בגלל מעבר מסתמן כמו דמבלה, אך לגבי עתידו אמר כי "הוא יודע בדיוק מה הסיטואציה", כשהכוונה היא לכך שהוא אינו בתכניות לעונה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully