וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קין מתלבט והשחקנים סקרנים: מכבי תל אביב תערוך רוטציה?

2.8.2023 / 7:47

אחרי שני משחקים עם הרכב זהה, ועם יתרון 0:3 לקראת הגומלין מול פטרוקוב (חמישי, 20:00, ספורט1), יצטרך המאמן להכריע אם להמשיך עם אותם 11. מילסון מתקרב לחזרה אך ימשיך להיעדר. לוקאסן, גיאגון ויובאנוביץ' יקבלו מקום בהרכב?

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:3 על פטרוקוב במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

כשהיא די רגועה בזכות הניצחון 0:3 במפגש הראשון, תמריא הבוקר מכבי תל אביב לקישינב לקראת משחק הגומלין מול פטרוקוב מחר (חמישי, ספורט1, 20:00) במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות הקונפרנס ליג. מי שימשיך להיעדר מהסגל הוא פליסיו מילסון הפצוע, שנמצא כבר בשלבים מתקדמים של חזרה לכשירות מלאה אך עדיין לא יכול לשחק. לעומתו דן גלזר ממריא עם הקבוצה למולדובה וחוזר לסגל.

למרות הניצחון הגבוה בבלומפילד, המאמן רובי קין לא אהב את המחצית הראשונה ואת שלל ההחמצות והוא דוחק בשחקנים בכל אימון לסיים הרבה יותר נקי ומדויק את המצבים אליהם השחקנים מגיעים מול השער. קין מדגיש בפני השחקנים שלא בכל משחק הם יגיעו לכל כך הרבה הזדמנויות כמו בשני המשחקים ששיחקו עד כה מול הפועל באר שבע ומול פטרוקוב ולכן זה קריטי לנצל את ההזדמנויות כבר בתחילת המשחק.

רובי קין, מאמן מכבי תל אביב. אריאל שלום
משאיר את השחקנים במתח. רובי קין/אריאל שלום

אחד הדברים שהכי מסקרנים את השחקנים לקראת מחר זו ההחלטה של קין על ה-11 שיפתחו, כאשר בשני המשחקים עד כה העלה האירי את אותו הרכב. ה-11 שפתחו מול פטרוקוב היו אלה שפתחו מול הפועל באר שבע ועבור השחקנים זו חידה מאוד מעניינת, האם המאמן יעלה שוב את אותם שחקנים בהרכב או שיערוך רוטציה ועד כמה היא תהיה עמוקה.

קין שיתף בשני המשחקים האחרונים 18 שחקנים, כשהשתמש בחמישה חילופים. המחליפים שעלו מול פטרוקוב לא היו אותם מחליפים שעלו מול הפועל באר שבע. קין עשה זאת גם כדי לשתף כמה שיותר שחקנים בכל משחק. הוא רוצה לתת לכולם הרגשה שהם חלק ולכן הוא לא הסתפק בפחות חילופים. לא מן הנמנע שלקראת מחר יערוך האירי כמה שינויים כאשר השאלה הגדולה היא האם ייתן את חולצות ההרכב לדריק לוקאסן, פארפה גיאגון וג'ורג'ה יובאנוביץ'.

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית
שחקני מכבי תל אביב , שרון ביטון מנהלת טרקלין אל על ומיה אשכנזי הראל מנהלת השיווק של סאן דור. סאן דור,
שחקני מכבי תל אביב , שרון ביטון מנהלת טרקלין אל על ומיה אשכנזי הראל מנהלת השיווק של סאן דור/סאן דור

הבוקר (2.8) יצאו השחקנים בטיסה מיוחדת של סאן דור מקבוצת אל על. גל גרשון, מנכ"ל סאן דור בירך הבוקר ואמר: "סאן דור גאה להטיס את קבוצת מכבי תל אביב בכדורגל. אני מאחל בהצלחה לשחקנים". לאחר טיסת השכר הפרטית שארכה כ-3 שעות, נחתה מכבי ת"א בשדה התעופה הבינ"ל של מולדובה בקישינב למזג אויר מעונן וטמפרטורה של 28 מעלות. הקבוצה תצא למלון בעיר שם תשהה עד ליציאה לאיצטדיון זימברו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully