וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמבפה סירב להצעה חדשה מפ.ס.ז', תמונתו הוסרה מאתר הקבוצה

הכוכב לא הסכים להארכת חוזה עם סעיף שיחייב את הקבוצה למכור אותו בקיץ הבא תמורת מחיר שלא נקבע, והוא צפוי להישאר מחוץ לסגל במחזור הפתיחה

תקציר: פריז סן ז'רמן - אינטר 2:1/ספורט1

הדדליין שהציבה פריז סן ז'רמן לקיליאן אמבפה כדי להחליט אם הוא מאריך חוזה או מסכים להימכר הקיץ חלף אתמול (שלישי), והפלונטר בין הצדדים נותר ללא שינוי. השחקן קיבל את "מענק הנאמנות" מקבוצתו, אך כעת הוא רחוק 11 חודשים מהפיכה לשחקן חופשי ובעיר האורות מנסים לעשות הכל כדי למנוע ממנו לעזוב ללא תמורה.

אמבפה סירב להצעה חדשה של פ.ס.ז' להאריך חוזה, כך לפי העיתונאי בן ג'ייקובס. בדיווח נטען כי במסגרת ההצעה פ.ס.ז' רצתה לכלול סעיף שיאפשר לו לעזוב בקיץ הבא תמורת מחיר ספציפי. המחיר עצמו לא נקבע, אך המטרה הייתה להראות לאמבפה כי מדובר בהתחייבות שלה למכור. הכוכב בחר לסרב להצעה.

אמבפה לא מופיע: התמונה החדשה באתר פ.ס.ז'

בעקבות הסאגה המתמשכת, תמונתו של אמבפה הוסרה מאתר המועדון כאשר נכנסים לעמוד סגל השחקנים. כעת מוצגים שם לצד ניימאר שחקני הרכש לוקאס הרננדז וקאנג-אין לי, כמו גם צמד הוותיקים מרקיניוס ומרקו וראטי.

אמבפה לא צפוי להיות מזומן לסגל של פ.ס.ז' לקראת מחזור הפתיחה בליגה הצרפתית מול לוריין ב-12 באוגוסט, לפי שליח ה"אס" הספרדי לפריז אנדרס אונרוביה ראמוס. הקבוצה של לואיס אנריקה התקשתה מאוד בהכנה בלעדיו, ובשלושה משחקים ביפן לא ניצחה אפילו פעם אחת. תחילה רשמה אלופת צרפת 1:1 מול אל נאסר הסעודית, ולאחר מכן נכנעה 3:2 לסרזו אוסקה המקומית ו-2:1 לאינטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully