וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 2.8: גונסאלו ראמוס סיכם את תנאיו בפריז סן ז'רמן

עודכן לאחרונה: 2.8.2023 / 22:28

הפורטוגלי צפוי להצטרף לקבוצה של אנריקה שתשלם 80 מיליון יורו לבנפיקה, גברדיול יחתום במנצ'סטר סיטי בהמשך השבוע. קולוויל האריך חוזה בצ'לסי, ואן דה ון בדרך לטוטנהאם ודמבלה נצפה אורז את חפציו בברצלונה

דריבל, 1.8/עריכה: זיו שטיינר

העברות

* ריאל סוסיאדד צירפה בהשאלה מר.ב. לייפציג את החלוץ הפורטוגלי אנדרה סילבה.

* מונאקו רכשה מסאות'המפטון את הבלם מוחמד סאליסו תמורת 17 מיליון פאונד.

* לאס פלמאס הספרדית צירפה את בהשאלה מברצלונה המגן המקסיקני חוליאן אראוחו, שרק לפני כחצי שנה נרכש על ידי הקטלאנים מלוס אנג'לס עבור 4 מיליון יורו.

* ארגנטינאי חדש בקבוצה של ליאונל מסי: אינטר מיאמי הודיעה על החתמת תומאס אבילס, בלמה בן ה-19 של ראסינג קלאב.

* צ'לסי הודיעה על הארכת חוזהו של ליוואי קולוויל ב-6 שנים. הבלם ששיחק בעונה החולפת בברייטון והיה מבוקש על ידי הגדולות של הפרמיירליג החליט להישאר בקבוצה של פוצ'טינו עם הבטחה לתפקיד מרכזי בהגנה של הבלוז לשנים הקרובות.

* לוקאס מורה שסיים את חוזהו בטוטנהאם חתם לעונה הקרובה בסאו פאולו, הקבוצה ממנה הגיעה לפריז סן ז'רמן.

* מנואל לנזיני שעזב את ווסטהאם חתם לעונה במדי ריבר פלייט, קבוצת נעוריו.

שמועות

* נמצא המחליף למסי בפריז סן ז'רמן? לפי דיווחים בצרפת ופורטוגל, גונסאלו ראמוס סיכם את תנאיו אצל האלופה הצרפתית. בנפיקה דורשת עבורו 80 מיליון יורו, סכום שהפריזאים מוכנים לשלם.

* עוסמאן דמבלה, שגם הוא בדרכו לפריז סן ז'רמן, נצפה הערב אורז את חפציו במתחם האימונים של ברצלונה.

* אחרי מו"מ שנמשך בשבועות האחרונים, ב"בילד" הגרמני נכתב שמנצ'סטר סיטי הגיעה לסיכום עם לייפציג על רכישתו של הבלם יושקו גברדיול. הקרואטי בן ה-21 יעבור תמורת 90 מיליון יורו ויחתום על חוזה ארוך טווח בקבוצתו של פפ גווארדיולה, אלופת אנגליה ואירופה שתהפוך אותו לשחקן ההגנה היקר בהיסטוריה. אגב, לפי "בילד" גם ייערך משחק ידידות בין לייפציג למנצ'סטר סיטי כחלק מההסכם, דרכו יכניסו הגרמנים עוד כ-2 מיליון יורו.

* ב"את'לטיק" דווח כי שחקנה של אתלטיקו מדריד, מרקוס יורנטה, מתקרב אף הוא לערב הסעודית. אל אהלי תשלם לקולצ'ונרוס 23 מיליון יורו, הספרדי שיעבור למפרץ בגיל 28 בלבד ירוויח 20 מיליון יורו לעונה וישתף פעולה אם ריאד מחרז, רוברטו פירמינו, אדואר מנדי ואלן סן מקסימן.

* טוטנהאם הגיעה עם וולפסבורג להסכמות לגבי רכישתו של מיקי ואן דה ון. הבלם ההולנדי הצעיר יצטרף לתרנגולים תמורת כ-35 מיליון ליש"ט.

* ריאל מדריד ויובנטוס ישחקו אחת מול השנייה הלילה בארצות הברית, ועוד קודם לכן ייפגשו נציגים משני המועדונים בעקבות התעניינות של הגברת הזקנה בשלושה שחקנים מהבלאנקוס - פרלאן מנדי, לוקאס ואסקס ואלברו אודריוסולה.

* ליברפול בשיחות עם פלומיננזה מהליגה הברזילאית בנוגע לאנדרה, קשר בן 22 שאף ערך הופעה אחת במדי נבחרת ברזיל. הקבוצה מריו דה ז'ניירו סירבה לאחרונה להצעת פולהאם עבורו בסך 19 מיליון פאונד. בברזיל נטען כי האדומים יכולים לשלם עבורו 40 מיליון יורו כבר עכשיו, או להמתין לינואר ולרכוש אותו תמורת 20 מיליון יורו. לאחר שאיבדו את ג'ורדן הנדרסון ופאביניו מחפש יורגן קלופ חיזוק למרכז השדה, בנוסף לרומאו לאביה שמתקרב ולא במקומו.

* ריאל סוסיאדד פנתה למנצ'סטר יונייטד במטרה לצרף את דוני ואן דה בייק, ההולנדי שלא מצליח להשתלב אצל השדים האדומים גם תחת אריק טן האח.

* ג'יבריל סו יחתום בסביליה. קשר איינטרכט פרנקפורט הגרמנית ונבחרת שוויץ בחר באנדלוסים על פני לאציו ויחתום עד 2028, העיטים יקבלו עבורו כ-14 מיליון יורו.

* לאציו אמנם פספסה את סו, אבל היא צפויה להשלים את צירוף היפני דאיצ'י קמאדה שסיים חוזה בפרנקפורט ויצטרף אליה ללא תמורה. הוא גם היה במו"מ עם מילאן, אך הצדדים לא הגיעו לסיכום.

* בלם נבחרת צרפת אקסל דיסאסי עבר את הבדיקות הרפואיות לקראת מעברו ממונאקו לצ'לסי תמורת 45 מיליון יורו.

* שחקן ברייטון בעונה החולפת, דניז אונדב, הגיע למולדתו גרמניה לקראת חתימה בשטוטגרט.

* דומניקו ברארדי הודה שהוא עשוי לעזוב את ססואולו הקיץ. החלוץ מוזכר כמועמד ללאציו וליובנטוס.

* מאיורקה תרכוש את חלוץ נבחרת קנדה קייל לארין מוויאדוליד תמורת כ-8 מיליון יורו - בסך הכל חודש אחרי שוויאדוליד מימשה את סעיף הרכישה שלו עבור 1.5 מיליון יורו. הוא יחתום עד 2028.

* אחרי שנודע כי קרלוס בורחס בחר באייאקס על פני ווסטהאם, נטען כי כבר הגיע לאמסטרדם כדי לעבור בדיקות רפואיות ולהשלים את מעברו. הפורטוגלי בן ה-19 יימכר ממנצ'סטר סיטי עבור כ-20 מיליון יורו, אך לאלופת אירופה תהיה על פי החוזה אופציה לרכוש אותו בעתיד בחזרה.

* גלאטסראיי סיכמה עם פרד את תנאיו וכעת צפויה אלופת טורקיה לפנות רשמית למנצ'סטר יונייטד, שמעוניינת להשתחרר מהברזילאי ולצרף במקומו את סופיאן אמבראט המרוקני שלא ימשיך בפיורנטינה.

* נאפולי קיוותה לצרף את קווין דנסו מלאנס, אך בצרפת מדווחים שהוא קרוב לסיכום על חוזה חדש ועל כן אלופת איטליה תצטרך לחפש במקום אחר מחליף לבלם קים מין-ג'ה שעבר לבאיירן מינכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully